Thursday, Nov 29, 2018

صفحه نخست » نقدی: یک حرام‌زاده از محمدرضا پهلوی بهتر است، سردار اطلاعات ندارد یا مامور به مزخرف گویی است؟

Naghdi.jpgسردار نقدی: اگر کسی در فاحشه‌خانه به دنیا بیاید، حرام‌زاده باشد، از محمدرضا پهلوی بهتر است

انتخاب ـ سردار محمدرضا نقدی امروز در نشست تبیین و گفتمان‌سازی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مجتمع فرهنگی آیه‌ها با اشاره به عید بزرگ پیش رو یعنی چهلمین سال انقلاب اسلامی، اظهار کرد:

از خاطرات سلطنتی می‌توان ۲۰۰ سند پیدا کرد که ایران هیچ استقلالی نداشته و دربست در اختیار آمریکا بوده است. خود شاه نیز این مسئله را اعتراف می‌کند. فرح بیان می‌کند که شاه مرتب می‌گفت که من ثروت ملتم را در جیب آمریکا و انگلیس ریختم و آن‌ها هر کاری گفتند انجام دادم و به هر سازی که زدند رقصیدم اما اکنون من را به کشور خود راه نمی‌دهند. آرزوی شاه این بود که برگردد و با آمریکا بجنگد. شاه در زمان مرگ متوجه شد که آمریکا چقدر نامرد است و چیزی جز گاو شیرده نمی‌خواهد. استقلالی وجود نداشت و تصمیم در دست آمریکایی‌ها بود. ما تابع آمریکا بودیم.

معاون فرهنگی-‌اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امروز ما مستقل‌ترین کشور دنیا بدون هیچ خدشه‌ای هستیم، تصریح کرد: همه این امر را گواهی می‌دهند. آزادی شعار دوم بود که ما در حال حاضر آزاد هستیم. همه جا راحت انتقاد می‌کنند. جوانی راحت در مقابل من انتقاد می‌کند و او راحت به خانه خود رفته و من به خانه خود می‌روم. کشور اینگونه نبوده است. سرنوشت انتقاد در رژیم گذشته زندان یا مرگ بود. انقلاب، آزادی، استقلال و مردم‌سالاری را ایجاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: چند هزار سال حاکمیت دیکتاتوری و استبداد فردی در کشور وجود داشته که از همه شارلاتان‌تر، فریب‌کارتر، کثیف‌تر و بی‌سوادتر بوده‌اند و برای مملکت تصمیم می‌گرفته‌اند. مردم چند هزار سال اسیر نظام شاهنشاهی، استبدادی و دیکتاتوری بودند. فردی دیگری را می‌کشت و سرسلسله هخامنشی و ساسانی می‌شد و بعد همه باید از پسران‌شان اطاعت می‌کردند که در غیر این صورت مرگ در انتظار آن‌ها بود. انوشیروان، شاهی در تاریخ که به عادل معروف بود و پسوند عادل را داشت، در یک روز ۸۰ هزار نفر از مخالفان خود را در تمام شهرها گردن زد. این شاهی عادل بود، حالا ظالم آن چیست. سرنوشت مخالفت با شاهان این بود.

نقدی عنوان کرد: محمدرضا پهلوی جنایتکار ده‌ها هزار نفر را به دلیل مخالفت زبانی به زندان انداخت. جوانان زیادی زیر شکنجه‌ها کشته شدند زیرا با انقلاب موافقت می‌کردند. انقلاب آمد و آزادی آورد، به گونه‌ای جوان دانشجوی سال دوم در مقابل رهبر انقلاب از ایشان انتقاد می‌کنند. روزنامه‌هایی که با پول بیت‌المال اداره می‌شوند، علیه ارزش‌های نظام می‌نویسند، دیگر چه آزادی می‌خواهند؟

کوروش ساخته و پرداخته پهلوی است

معاون فرهنگی-‌اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: کوروش جایگاهی نداشته و عددی نبوده بلکه شاهی بوده که با یهودی‌ها رابطه خوبی داشت. شاهی بوده که با یهودی‌ها ساخته پس ما هم باید با آن‌ها بسازیم؟ کوروش ساخته و پرداخته پهلوی است. اسم کوروش را هیچ کجا پیدا نمی‌کنیم، او را برای پیوند مردم ایران با یهود علم کردند. خیانت کردند و چندین هزار سال تاریخ ایران را بریدند و دور ریختند. برآیند حکومت هخامنشیان و ساسانیان این بود که مردم زیر پای پابرهنه‌ها له شدند.

وی تصریح کرد: برخی بیان می‌کنند که ما آریایی هستیم و عرب نمی‌پرستیم و می‌گویند که پیغمبر شما عرب است. حداقل ما خوشگل آن را انتخاب کردیم اما شما کریه‌المنظر آن را انتخاب کردید. ۶۰۰ سال امویان، عباسیان و ساسانیان در ایران حکومت کردند که شما به آن‌ها افتخار می‌کنید. افتخار ۲۵۰۰ سال شاهنشاهی، یزید، هارون، مامون و متوکل عباسی است. این افراد ۶۰۰ سال پادشاهان ما بودند و مغول نیز ۳۰۰ سال بر ما حکومت کرد. شاهان مردم ما را به بند کشیده و آزادی را از آن‌ها سلب کردند.

نقدی گفت: محمدرضا پهلوی از نظر فساد جنسی به گونه‎ای است که اگر کسی در فاحشه‌خانه به دنیا بیاید، بزرگ شود و بمیرد و حرام‌زاده باشد، از محمدرضا پهلوی بهتر است. انقلاب ایران را از شر این اشرار، خاندان و مفسدان نجات داد و به انسانیت و اوج رساند. باید ببینیم که از کجا به کجا رسیدیم. جهشی و شگفت‌انگیز پیش رفتیم و با وجود اینکه چهل سال تحت فشار و توطئه بودیم، به هر جا که نگاه کنیم پر از افتخار است. نباید در چهل سالگی ساکت بنشینیم و باید بیان کنیم که مملکت چه داشته و اکنون کجاست. باید عظمت‌هایی را که انقلاب ایجاد کرده، بیان کنیم.

معاون فرهنگی-‌اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ما در اقتصاد مشکل داریم به این دلیل که به سراغ فرمول انقلاب نرفتیم. دست‌های ما خالی بوده، با این وجود غلبه کردیم. همه چیز دست شاه بود و تمام کشورها او را پشتیبانی می‌کردند، در جنگ‎ها و مشکلاتی که برای ما پیش آمد نیز با دست‌های خالی غلبه کردیم. در جنگ اقتصادی دست ما پر و دست دشمن خالی است اما غلبه نمی‌کنیم زیرا فرمول انقلاب را پیاده نکرده و به جای اجرای اقتصاد مقاومتی برای فروش نفت التماس می‌کنیم.

محمدرضانقدی؛ آیا اطلاعات ندارد یا مامور به مزخرف گویی است؟

امیر فرشاد ابراهیمی / ایران بریفینگ

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روزها و ماههای گذشته اظهارات عجیب متعددی داشته است ، اظهاراتی که اگر چه بخش بسیاری از نزدیکان به هرم قدرت جمهوری اسلامی در بیانات اغراق گونه و تقدس گرایانه نسبت به انقلاب اسلامی وجمهوری اسلامی همواره نسبت به بیان آنها اقدام می کنند اما احساس می شود وی تعمدی کاملا آگاهانه نسبت به ابراز این نظرات عجیب دارد.

وی هفته های گذشته ایران را آزاد ترین کشور دنیا معرفی کرده بود و قبل از آن نیز در مقایسه ای با دوران شاهنشاهی در ایران گفته بود وضعیت کیفیت خوردن غذا و مصرف کالری در دوران انقلاب اسلامی بسیار بالاتر از زمان پهلوی بوده است و اکنون مردم می توانند هرچه می خواهند بخورند!

در روزهای گذشته نیز با بیان اینکه انقلاب اسلامی با هیچ لذتی در دنیا قابل مقایسه نیست به تیتر بسیاری از رسانه ها بدل شده بود، شب گذشته نیز گفت: هیچ کدام از انقلاب ها نتوانستند به ۴۰ سالگی برسند.

محمد رضا نقدی در اجتماع هزار نفری بسیجیان خراسان شمالی با بیان اینکه ۴۰ سالگی انقلاب را با افتخار جشن می گیریم، اظهار کرد: انقلاب های زیادی در دنیا انجام شده است، اما برخی از آنها در ابتدا سرکوب شدند(انقلاب مصر وتونس و..) و برخی از انقلاب ها به انحراف کشیده شدند( انقلاب روسیه و فرانسه و...) اما با تمام دشمنی هایی که علیه انقلاب اسلامی بود بدون سرسوزن عقب نشینی به دنبال اهداف انقلاب حرکت کردیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران تصریح کرد: نمره انقلاب ۱۰۰ است و کارش را تا به امروز درست انجام داده است، از ابتدا به دنبال شعار"استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" بوده ایم و تا به امروز در همین راه حرکت کرده ایم.

نقدی عنوان کرد: پیشرفت چشمگیری در تمام عرصه ها داشتیم ما کشوری بودیم که توان تولید شلنگ و ظروف پلاستیکی را نداشتیم اما امروز به حدی از توانایی رسیدیم که هیچ کشوری جرات شروع جنگ با ما را ندارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران گفت: در آن زمان هیچ کس حق انتقاد کردن نداشت و برای کوچکترین انتقادی از حکومت،کشته می شدند و فقط یک حزب در کشور وجود داشت اما امروز مردم ما آزادی دارند و میتوانند در مورد حکومت و کشور انتقاد کنند.

به گفته وی انقلاب مردم سالاری را با خود به همراه آورده و همین امر سبب شد رتبه ۱۸ اقتصاد در دنیا را داشته باشیم.

گفتنی است تمام اظهارات نقدی در این سخنرانی غلط های فاحشی دارد اما اصلی ترین آنها حیات ۴۰ ساله انقلاب اسلامی است ، بیشتر انقلابهای سیاسی در دنیا همچون انقلاب ۱۹۱۷ روسیه و انقلاب ۱۹۴۹ چین و یا در مکزیک،ترکیه، مصر، ویتنام، کوبا و نیکاراگوئه و.. اعتراض و طغیان به وضع موجود بوده و معمولا پس از گذشت یک یا نهایت پنج سال به پیروزی رسیده است و بعد از آن کشور به سازوکار دلخواه خود رسیده و اصلاح شده است ، انقلابها معمولا با تغییرات انقلابی و تشکیل دادگاههای انقلاب همراه است و پس از پیروزی و به مرور زمان کشور منسجم و به وضع عادی و سرانجام می رسد ، در سال ۱۳۵۷ انقلاب اسلامی طغیانی علیه نظام سلطنتی پهلوی بود و به پیروزی رسید اما با گذشت ۴۰ سال از آن همچنان «دادگاه انقلاب اسلامی» پابرجاست و نهادهایی همچون «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی » به قلع و قمع مخالفان انقلاب میپردازد گویی هنوز این انقلاب به ثمر و سرانجام نرسیده است و این نه تنها یک پیروزی برای انقلاب بلکه مبارزه ای ۴۰ ساله است که بعید است لفظ«پیروزی انقلاب» را بشود برای آن بکار برد و بیشتر باید به آن نبرد و انقلابی ۴۰ساله نام نهاد که همچنان ادامه دارد !

مطالب بیشتر در سایت ایران بریفینگ

نقدی انقلاب روسیه را انقلابی چند ساله نام می نهد و عنوان می کند تمام شد و پایان یافت که البته درست میگوید اما انقلاب ۱۹۱۷روسیه، جنبشی اعتراضی ضد امپراتوری روسیه بود که در سال ۱۹۱۷ رخ داد و به سرنگونی حکومت تزارها انجامید، انقلاب روسیه موفقترین انقلاب دنیا بود که در پی آن برپایی اتحاد جماهیر شوروی بود .

او یا واقعا اطلاعات کافی ندارد یا عامدانه مامور به مزخرف گویی است !

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy