Friday, Nov 30, 2018

صفحه نخست » استاندار خوزستان: اسماعیل بخشی حالش خوب و در اختیار دستگاه‌های مربوطه است

esmaeil_bakhshi.jpgایرنا ـ غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان خبر وخامت حال اسماعیل بخشی یکی از معترضان جریان کارگری هفت هفت تپه را تکذیب کرد و گفت: وی در سلامت کامل است.

شریعتی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: نامبرده به هیچ وجه شکنجه یا ضرب و جرح نشده و برای تکمیل تحقیقات و بررسی‌ها در اختیار دستگاههای مربوطه است.

وی گفت: پس از تکمیل تحقیقات از نامبرده گزارش نهایی به مردم ارائه می‌شود.

دادگستری استان خوزستان هم در اطلاعیه‌ای آورده است: «بدین وسیله به اطلاع عموم می‌رساند اخبار منتشره در اکانت‌های وابسته به بنگاه خبر پراکنی بی‌بی‌سی و سایر خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری بیگانگان دال بر خونریزی بر اثر شکنجه کارگر بازداشتی شرکت کاغذسازی هفت‌تپه، آقای اسماعیل بخشی و وخامت حال او، در راستای تشویش اذهان عمومی و تخریب قوه قضاییه بوده و به شدت تکذیب می‌گردد.»

گزارش‌ها حاکی است که اسماعیل بخشی، نماینده بازداشتی کارگران هفت‌تپه به بیمارستان منتقل شده و برخی منابع انتقال او به بیمارستان را عوارض ناشی از شکنجه عنوان کرده‌اند. در همین رابطه جمعی از وکلای دادگستری ایران طی بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن بدرفتاری و شکنجه‌ی اسماعیل بخشی و سایر کارگران بازداشتی، حمایت خود را با این کارگران اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، اسماعیل بخشی از ناحیه سر و صورت مورد ضربات متعددی قرار گرفته به طوری که صورت او کبود و متورم بوده است. همچنین او دچار خونریزی معده بوده است.

اسماعیل بخشی یک‌شنبه ۲۷ آبان همزمان با چهاردهمین روز اعتصاب کارگران نیشکر هفت‌تپه، ‌همراه محسن آرمند، فعال کارگری دیگر این مجتمع و سپیده قلیان، فعال مدنی بازداشت شد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy