Wednesday, Dec 12, 2018

صفحه نخست » قیمت دلار آمریکا در ایران به کانال ۱۰ هزار تومان بازگشت

arz_121218.jpgرادیو فردا - در ادامه کاهش قیمت دلار آمریکا در بازار ایران، روز چهارشنبه بهای این ارز خارجی طی ساعات بامدادی به کانال ۹ هزار تومانی فروکش کرد اما بعد هر دلار ده هزار و پنجاه تومان نیز فروخته شد.

به گزارش ایرنا، صرافی ملی ایران نرخ کف بازار را به ترتیب ۱۰ هزار و ۵۰ تومان برای خرید هر دلار و ۱۰ هزار و ۱۰۰ تومان برای فروش آن در نظر گرفته‌است.

خبرگزاری تسنیم نیز به نقل از «فعالان بازار» نوشت: «خرید و فروش الان در خیابان فردوسی و در بازار آزاد خیلی کم انجام می‌شود.»

این خبرگزاری همچنین از «تشکیل صف‌های طولانی مقابل صرافی‌های بانکی» خبر داد.

تسنیم در این باره نوشت: «علت مراجعه مردم به صرافی‌های دولتی به‌ جای دلال‌ها و صرافی‌های آزاد این است که هم‌اکنون قیمت خرید دلار در صرافی‌های دولتی بالاتر از بازار آزاد است و از همین رو مردم می‌توانند ارزهای خود را با ارائه کارت ملی به این صرافی‌ها با قیمت ۱۰۰۵۰ تومان بفروشند.»

گزارش رسانه‌ها و فعالان بازار حاکی از آن است که اجرای محدودیت در تراکنش روزانه بانکی هم‌چنان یکی از عوامل کاهش نرخ ارز در ایران است.

مطالب بیشتر در سایت رادیو فردا

بانک مرکزی ایران روز ۱۷ آذرماه، کمتر از یک هفته پیش، محدودیت تراکنش بانکی به ازای هر شماره ملی را به اجرا درآورد. سقف این تراکنش صد میلیون تومان در هر ۲۴ ساعت است.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy