Thursday, Dec 13, 2018

صفحه نخست » اعضای هیات مدیره یک شرکت، بیش از یک میلیارد تومان بابت حق حضور و حق تلاش دریافت کردند

hoghogh_nojoumi_2.jpgتابناک - اعضای هیات مدیره یک شرکت، بیش از یک میلیارد تومان بابت حق حضور و حق تلاش دریافت کردندصورت‌های مالی منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۷ یکی از شرکت‌های زیر مجموعه بانک ملت نشان می‌دهد که هر یک از اعضای هیات مدیره این شرکت در شش ماهه منتهی به شهریور ماه ۱۳۹۷ بیش از ۷۸ میلیون تومان حق حضور و حق تلاش دریافت نموده‌اند.

به گزارش تابناک اقتصادی، در حالی که در این روز‌های سخت اقتصادی قدرت خرید مردم به شدت کاهش یافته است و حقوق‌ها و درآمد‌ها دیگر کفاف هزینه‌های زندگی را نمی‌دهد، اعضای هیات مدیره برخی شرکت‌ها در حال دریافت پاداش‌ها و حقوق‌های نجومی هستند. این موضوع را می‌توان با بررسی صورت‌های مالی شرکت‌ها دریافت.

به تازگی صورت‌های مالی منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۷ شرکت بهساز مشارکت‌های ملت (سهامی عام) منتشر شده است. این شرکت در تاریخ ۲۵ مهر ماه ۱۳۶۷ تحت شماره ۷۱۶۷۰ در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی تهران تحت نام "تولیدی و صادراتی بانک ملت" با شخصیت حقوقی "سهامی خاص" به ثبت رسید و از تاریخ ثبت، فعالیت خود را آغاز نمود. طبق اطلاعات موجود، در تاریخ ۵ مرداد ماه ۱۳۷۸ نام شرکت به بهساز مشارکت‌های ملت تغییر یافت و در تاریخ ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۳۸۲ شخصیت حقوقی شرکت به "سهامی عام" تبدیل گردید.

سرمایه این شرکت عبارت است از ۱۴۵۰ میلیون سهم ۱۰۰۰ ریالی با نام که از این میزان سهام، ۱۴۴۹ میلیون سهم در اختیار بانک ملت می‌باشد. به عبارت بهتر بانک ملت ۹۹. ۹۷ درصد از سهام این شرکت را در اختیار دارد. شرکت بهساز مشارکت‌های ملت در حقیقت یک شرکت مادر و هلدینگ است که با تحت پوشش داشتن ۱۱ شرکت (سهامدار عمده) در راستای تحقق اهداف عالیه بانک ملت گام بر می‌دارد.

صورت‌های مالی منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۷ این شرکت زیرمجموعه بانک ملت نشان می‌دهد که اعضای هیات مدیره این شرکت در شش ماهه نخست سال جاری دریافتی‌هایی را تحت عنوان حق حضور و حق تلاش دریافت نموده‌اند که می‌توان از این دریافتی‌ها به دریافتی‌های نجومی یاد کرد. همان گونه که از تصویر زیر مشاهده می‌شود دریافتی بابت حق حضور و حق تلاش هیات مدیره و کارکنان در شش ماهه نخست سال جاری بیش از ۳۹۰ میلیون تومان درج شده است که با توجه به ۵ عضو هیات مدیره این شرکت، سهم هر یک از اعضای هیات مدیره به طور متوسط بیش از ۷۸ میلیون تومان بوده است.

همچنین در سال ۱۳۹۶ برای حق حضور و حق تلاش هیات مدیره و کارکنان، بیش از ۸۲۸ میلیون تومان ثبت شده است که این عدد نشان می‌دهد به طور متوسط هر یک از اعضای هیات مدیره بیش از ۱۶۵ میلیون تومان بدین منظور دریافت نموده‌اند.

در مجموع می‌توان گفت: میزان حق حضور و حق تلاش هر یک از اعضای هیات مدیره شرکت بهساز مشارکت‌های ملت در یک سال گذشته حدود ۲۴۳ میلیون تومان بوده است که رقم قابل توجهی است.

hoghogh_nojoumi.jpg

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy