Saturday, Dec 15, 2018

صفحه نخست » ادامه انتصاب دامادها در پست‌های مدیریتی؛ اینبار داماد احمد خاتمی

khatami_121518.jpgیک فعال رسانه‌ای اصولگرا در توییتر خود با صحه گذاشتن بر خبر انتصاب داماد رییس جمهور به‌عنوان معاون وزیر کار، نوشت که علاوه بر آن داماد حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی نیز به سمت مشاور نوبخت در سازمان برنامه و رییس حوزه‌ی ریاست منصوب شده است.

به گزارش انصاف نیوز، سید حسین میرخلیلی، مشاور محمد باقر نوبخت و رییس حوزه‌ی ریاست در سازمان برنامه و بودجه است که گفته می‌شود داماد حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی است. آقای خاتمی در پاسخ به این سوال تلفنی انصاف نیوز که «آیا اینکه آقای میرخلیلی داماد ایشان است را تایید می‌کند؟»، گفت: «از خودشان بپرسید.»

پدر سید حسین میرخلیلی نیز چند دور نماینده‌ی اصولگرای میناب در مجلس شورای اسلامی بوده است.

مجید رفیعی فعال رسانه‌ای اصولگرا در توییتر خود نوشته بود:

«ظاهرا هم انتصاب داماد روحانی به عنوان معاون وزیر درست بوده و هم خبر آمد که داماد سید احمد خاتمی رییس دفتر سازمان برنامه و بودجه و مشاور نوبخت شده است #برنامه_ریزی_منطقی»

حجت‌الاسلام سیدحسین میرخلیلی، متولد سال ۶۰ پیش از این در سمت معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان اوقاف حضور داشته است.

rouhani_121518.jpgجوانگرایی به سبک وزرای جدید | رییس جمهور توبیخ کرد

رییس جمهور پس از خبردار شدن از انتصاب داماد خود به عنوان معاون وزیر صنعت، او را به شدت توبیخ کرد.

بنا بر شنیده‌ی خبرنگار انصاف نیوز، حسن روحانی از وزیر صنعت خواسته است که حکم معاونت برای کامبیز مهدی زاده را لغو کند.

بر اساس گزارش روز جمعه‌ی وزارت صنعت معدن تجارت، رضا رحمانی وزیر جدید، در حکمی کامبیز مهدی‌زاده به عنوان معاون وزیر و رییس سازمان زمین‌شناسی منصوب کرده است.

وی متولد ۶۴ و فارغ التحصیل دانشگاه آزاد است که سابقه‌ی اجرایی ندارد.

رییس جمهور از اینکه بدون مشورت با وی چنین حکمی اعلام عمومی شده ابراز نارصایتی کرده است.

روحانی پیش از این به اعضای هیات دولت تاکید کرده بود که از انتصاب‌های فامیلی و حاشیه سازی برای دولت در این موقعیت پرهیز کنند.

دو ماه پیش خبر انتصاب پسر محمدرضا عارف در وزارت ورزش منتشر شد اما پس از اعتراضات، فعالیت او مسکوت ماند.

چند انتصاب جوان اما آقازاده

در یک ماه اخیر، فرهاد دژپسند وزیر جدید اقتصاد هم هادی رحمان فضلی فرزند وزیر کشور را به عنوان مشاور خود منصوب کرده که اعتراضاتی را در پی داشت اما هنوز این حکم لغو نشده است. این انتصاب پیش از انتشار رابطه‌ی فامیلی با وزیر کشور، به عنوان انتصاب مشاور جوان خبری شده بود.

شریعتمداری وزیر جدید کار نیز محمد کبیری، فرزند رییس سازمان نظام کشاورزی و معاون اسبق وزارت کشاورزی را به عنوان جوان‌ترین معاون خود منصوب کرد. دو روز پس از این حکم، پدر او از ریاست سازمان نظام کشاورزی کنار گذاشته شد.

این سه وزیر در دو ماه اخیر سکان این وزارتخانه‌ها را به دست گرفته‌اند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy