Saturday, Feb 2, 2019

صفحه نخست » سخنان جنجالی بازیگر ایرانی: کاش "مجمع تشخیص مصلحت وطن" در ایران تشکیل شود

vatan_020219.jpgالعربیه - یک هنرپیشه سینمای ایران به اشاره به نابسامانی‌هایی که منجر می‌شوند، مردم وطن خود را دوست نداشته باشند، در اظهار نظری که «نظام» و «وطن» را در ایران از هم جدا می‌کند، آرزو کرد روزی در این کشور در کنار مجمع تشخیص مصلحت نظام، «مجمع تشخیص مصلحت وطن» تشکیل شود.

در نشست خبری فیلم «سمفونی نهم» با حضور محمدرضا هنرمند کارگردان و عوامل فیلم در پردیس سینمایی ملت تهرانکه روز شنبه 2 فوریه 2019 برگزار شد، علیرضا کمالی در سخنانی که خبرگزاری فارس آنها را «کنایه به مجمع تشخیص مصلحت» و تابناک آنها را «صحبت‌های فوق جنجالی» توصیف کردند، آرزو کرد روزی در ایران در کنار مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجمع تشخیص مصلحت وطن تشکیل شود.

خبرگزاری فارس گزارش کرد که کمالی در این نشست گفت: «امیدوارم به روزی در کنار مجمع تشخیص مصلحت نظام یک مجمع هم برای تشخیص مصلحت وطن تشکیل شود، این روزها دیگر مردم علاقه‌ای به وطنشان ندارند چرا که قیمت گوشت سگ الان 37هزار تومان با کارت ملی و به صورت ثبت نامی شده است!»

اشاره کمالی به گوشت سگ، فروش گوشت این حیوان در مشهد به جای گوشت گوسفند در برخی قصابی‌ها است.

آرزوی این بازیگر سینما برای تشکیل مجمع تشخیص مصلحت وطن نشان می‌دهد از نگاه او مجمع تشخیص مصلحت نظام که اعضای آن از سوی رهبر ایران تعیین می‌شود، مصلحت وطن را در نظر نمی‌گیرند و یا قادر به تشخیص آن نیستند.

در روزهای گذشته نیز حمید فرخ‌نژاد، بازیگر، فیلم‌نامه نویس و کارگردان سینما و تئاتر ایران با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، آرزو کرد، ایران کسی مانند شیخ محمد بن راشد، حاکم دبی داشت که به جای ساختن آخرت، به ساختن دنیا برای مردمش مشغول باشد.

مطالب بیشتر در سایت العربیه

حمید فرخ‌نژاد با انتشار عکسی از شیخ محمد بن راشد آل‌مکتوم، حاکم دبی، نوشت: « ميون اينهمه شيخ كه توي مملكتمون شبانه روز تلاش ميكنن تا اخرت و اون دنيامون رو بسازن ، كاش يه شيخ محمد بن راشد داشتيم كه اين دنيامونو می‌ساخت.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy