Wednesday, Feb 6, 2019

صفحه نخست » آیا خبر ترور نافرجام فرمانده نیروی انتظامی ایران صحت دارد؟

terror_020619.jpgایران بریفینگ / انتشار خبری مبنی بر اینکه فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی مورد هدف تروری نافرجام قرار گرفته است در فضای مجازی بازتاب فراوانی داشته .

خبرگزاری فارس، در این باره نوشته است : انتشار اخباری مبنی بر ترور نافرجام سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی خبرنگار فارس را بر آن داشت صحت و سقم آن را از مسئولان ذیربط در نیروی انتظامی جویا شود.

پیگیری‌های خبرنگار فارس حاکی از آن است که هیچ حادثه یا تروری برای فرمانده نیروی انتظامی رخ نداده و ایشان در صحت و سلامت کامل هستند.

یکی از بیان کنندگان اولیه این خبر سوقصد یک کاربر توئیتری است که وابستگی هایی نیز به بخش های سایبری سپاه پاسداران دارد ، امیر امیدنژاد عصر روز گذشته نوشته است: یه ترور خطرناک از سر سردار اشتری با هوشیاری مجموعه ایشان به خیر گذشت. الحمدالله.

پس از تکذیب این خبر و انتشار آن در خبرگزاری های داخلی ، امید نژاد نه تنها خبر خود را تکذیب نکرد بلکه با بازپخش خبر تکذیب در خبرگزاری فارس عنوان داشت : «مام میگیم چشم . نشده انشا الله . شمام بگید چشم نشده انشا الله»

وی پیش از تکذیب خبرگزاری ها در توئیت دیگری در پی پرسش کاربرانش مبنی بر ارائه اطلاعات کافی در مورد این سوء قصد عنوان داسته بود : « در همین حد هم خودکشی کردم»

مطالب بیشتر در سایت ایران بریفینگ

با توجه به وسعت این شایعه و انتشار خبر و تکذیب آن در رسانه های داخلی اما خبرگزاری پلیس،پایگاه خبری نیروی انتظامی ایران هیچگونه واکنشی به این خبر نشان نداده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy