Tuesday, Feb 12, 2019

صفحه نخست » امام جمعه اهواز سالم است و در بریتانیا آرمانهای انقلاب را تبیین می‌کند

ahvaz_021219.jpgرادیو فردا - مسئول امور رسانه‌ای نماینده ولی فقیه در استان خوزستان روز سه شنبه ۲۳ بهمن گزارش ها در خصوص مرگ محمد علی موسوی جزایری، امام جمعه اهواز را رد کرده و گفته است وی در بریتانیا در حال «تبیین آرمانهای انقلاب» است.

این مسئول دفتر امام جمعه اهواز به فارس گفته است: «برخی از افراد مغرض به سوءاستفاده از این اخبار اقدام به انتشار شایعاتی مبنی فوت وی و سفر تفریحی به آلمان کردند.»

وی اضافه کرده است: « آیت الله موسوی جزایری در صحت و سلامت کامل است و هم اینک در کشور انگلیس حضور دارد.»

مطالب بیشتر در سایت رادیو فردا

مسئول دفتر امام جمعه اهواز همچنین گفته است: «این سفر به منظور تبیین آرمان‌های انقلاب برای خارج نشینان انجام شده است و خبر سفر درمانی وی کذب است. »

به گزارش استان وایر در چند روز گذشته اخبار متعددی درباره سفر جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان به لندن و مرگ وی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

دو روز پیش نیز «حوزه‌نیوز» خبر داده بود که جزایری «بنا به درخواست و دعوت جمعی از ایرانیان مقیم انگلستان برای تبیین مسائل روز جهان اسلام به منچستر سفر کرده است.»

این سایت نوشته بود که «سفر تبلیغی-ارشادی موسوی جزایری به انگلیس در راستای تبیین عملکرد نظام اسلامی برای ایرانیان مقیم اروپا بوده و به همین دلیل، ایشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن اهواز، حضور نخواهد داشت.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy