Friday, Feb 15, 2019

صفحه نخست » فارین پالیسی: حکومت ایران و دولت ترامپ در انتظار پایان یکدیگر نشسته‌اند

kh_Tr.jpgایران فردا - نشریه فارین پالیسی در گزارشی می‌نویسد حکومت ایران در تلاش است تا خود را تا پایان عمر دولت ترامپ سر پا نگه دارد و این درحالیست که ترامپ هم از سوی دیگر به دنبال پایان دادن به عمر چهل ساله رژیم جمهوری اسلامی می‌باشد.

به گزارش فارین پالیسی، دولت ترامپ به حکومت اسلامگرای ایران هشدار داده است که پس از ۴۰ سال، اکنون زمان تحویل قدرت به دیگران و ترک صحنه برای آنها فرا رسیده است. اما حکومت ایران روی پایان زودتر دولت ترامپ شرط بسته است.

درحالی که در هفته جاری مقامات دولت ترامپ در کنفرانس ورشو تهدید کردند که ایران را مورد تحریم‌های سخت‌تری هم قرار خواهند داد، شواهد اندکی وجود دارد که رژیم مذهبی ایران خود را در آستانه پایان می‌بیند.

در طول کنفرانس ورشو بنیامین نتانیاهو زنگ‌های خطر را با گفتن آماده شدن جامعه جهانی در یک جنگ با ایران به‌صدا درآورده است. مایک پنس معاون ترامپ حتی از زبان دیپلماتیک هم خارج شد و از متحدان آمریکا خواسته است از توافق هسته‌ای خارج شوند. امری که مسلماً از سوی اروپایی‌ها رد خواهد شد. همزمان رودی جولیانی وکیل شخصی ترامپ در خارج از جلسه کنفرانس خواهان تغییر رژیم تهران شده است.

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا ارزیابی خود از جمع‌بندی کنفرانس را چنین بیان کرد: «هیچ‌کدام از کشورهایی که در این کنفرانس شرکت کردند در مخالفت با این مسأله که حکومت ایران و طبیعت و رفتار آن تهدیدی بر علیه صلح و امنیت منطقه و جهان است کلمه‌ای بر زبان نیاوردند.» [لینک به اصل مطلب]



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy