Friday, Feb 15, 2019

صفحه نخست » علم‌الهدی: در ورشو یک مشت روسپی سیاسی را به صحنه آوردند، باید آماده دیدن امام زمان شویم

hoda.jpgفرارو- امام جمعه مشهد گفت: ما امروز با کمال قدرت می‌توانیم از انقلابمان به انقلاب کبیر اسلامی تعبیر کنیم، چرا که هیچ انقلابی در تاریخ به ۴۰ سالکی نرسید و انقلاب کبیر انقلاب ماست.

آیت الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های دوم نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی گفت: ابتدا از همه شما برادران و خواهران در قدم رنجه‌ای که روز شنبه در شهادت حضرت زهرا (س) از عرصه میدان شهدا به حرم مطهر کردید و مراتب عشق و ارادت‌تان نسبت به حضرت صدیقه اطهر (س) را به امام رضا (ع) نشان دادید تشکر می‌کنم.

امام جمعه مشهد ادامه داد: تشکر دوم من از شما و همه ملت عزیز و دلاور ایران برای حضور پرشور در راهپیمایی دشمن کورکن ۲۲ بهمن بود.

وی افزود: ۴۰ سال از انقلاب گذشت و در این ۴۰ سال، آن چیزی که تغییر نکرد، مردانگی و ایستادکی شما مردم دلاور پای انقلاب و حضورتان در عرصه انقلاب بود که بیشتر شد و کمتر نشد.

وی خاطرنشان کرد: مخصوصا زمانی که تهاجم دشمن را به نظام و انقلاب و کشور قطعی دیدید قویتر از همیشه پای انقلاب ایستادید، آن زمانی که کفار بعثی تهدید کردند که راهپیمایی ۲۲ بهمن را مورد حمله قرار قرار می‌دهند و به خاک و خون می‌کشند پرشورتر از همیشه آمدید و وفاداری‌تان را به انقلاب اثبات کردید.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه در راهپیمایی پرشور امسال هم ۲ عامل باعث حضور فشرده مردم شد؛ اضافه کرد: عامل اول که شکرگزاری در پیشگاه پروردگار از ۴۰ سالگی نعمت انقلاب بود وعامل دوم تهدیدی بود که دشمن کرده بود.

وی یادآور شد: جان بولتون آمریکایی گفته بود شما تولد ۴۰ سالگی انقلاب را نمی‌بینید و برای تحقق این آرزو برنامه ریزی و توطئه هم کرده بودند.

آیت الله علم الهدی اظهار کرد: توطئه اولشان در همایش ورشو بود که یک مشت روسپی سیاسی و منافق ناپاک را به صحنه آوردند و خواستند با آن حرکت ایران را سرکوب کنند و حرکت دوم انفجار ماشین انتحاری کنار اتوبوس مرزبانان ما و شهادت و مجروح شدن آنها بود، اما عظمت راهپیمایی شما در صحنه طوری دنیا را شگفت زده کرد که حرکتهای آمریکا را تحت الشعاع قرار داد.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: تداوم این رادمردی شما ملت، ورود در ۴۰ ساله دوم انقلاب است اگر شما بتوانید این رسالت را در ۴۰ ساله دوم این انقلاب هم به همین شکل ادامه دهید، این انقلاب به ظهور حضرت مهدی (عج) می‌رسد.

وی اظهار کرد: ما امروز با کمال قدرت می‌توانیم از انقلابمان به انقلاب کبیر اسلامی تعبیر کنیم، چرا که هیچ انقلابی در تاریخ به ۴۰ سالکی نرسید و انقلاب کبیر انقلاب ماست.

آیت‌الله علم‌الهدی متذکر شد: انقلاب کبیر، انقلاب فرانسه نیست، چون از ۱۰‌سال تجاوز نکرد، انقلاب اکتبر جماهیر شوروی هم نیست، چون وارد جهنم شد و به زباله دان تاریخ پیوست.

وی گفت: این ۴۰ سالگی نقطه عطف است، چون با دو دید در دنیا مواجهیم، یکی دید دشمنان ما که هر روز یک خواب جدید میبینند و توطئه جدیدی بر علیه ما انجام می‌دهند و هر بار فاحشتر از قبل شکست میخورند.

وی افزود: اما دید دوم دید دوستان ماست که به دید امید به انقلاب‌مان نگاه می‌کنند، پیروزی و تداوم و قدرت انقلاب ما بحرین و یمن را امیدوار، عراق و سوریه را متحول و دنیای اسلام را در مسیر انقلابی خودش مستحکم‌تر می‌کند.

آیت‌الله علم‌الهدی ادامه داد: رهبر انقلاب با صدور بیانیه‌شان در خصوص ۴۰ سالگی انقلاب، دستاوردهای شگرف این انقلاب را بیان کردند و با بیان توصیه‌ها در واقع رسالت اصلی ما را در ادامه مسیر مشخص کردند.

وی گفت: جوانان مخاطب اصلی بیانیه هستند و لازم است همایش‌هایی در گوشه و کنار کشور تشکیل دهند و نکات مختلف این بیانیه حکیمانه را تحلیل و اجرایی کنند.

امام جمعه مشهد اظهار کرد: رهبری دو آرمان برای ۴۰ ساله دوم انقلاب تصویرگری کردند که باید نصب العین ما باشد؛ اول تمدن‌سازی اسلامی که رسالتی است که تنها متوجه کارگزران و دست اندر کاران نظام نیست بلکه باید همه ما، تمام شوون زندگیمان را اسلامی کنیم مسائل اقتصادی خانوادگی و اجتماعی و سیاست‌های خرد و کلان همه و همه اسلامی شود تا بتوانیم تمدن ساز باشیم.

وی ادامه داد: آرمان دوم آمادگی برای ظهور ولایت عظما یعنی امام زمان (عج) است، این یک بشارتی است که رهبری بر حسب تحلیل وضع دنیا می‌گویند ظهور و فرج نزدیک شده است پس آرمان دوم ما آماده شدن برای دیدن امام زمان است.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: نکته دوم این بیانیه حکیمانه، تعبیر از ولایت معصوم به ولایت عظماست، یعتی حاکمیت ولایت فقیه که الان ۴۰ سال است در کشور ما محقق شده، مقدمه حاکمیت جهانی امام زمان (عج) است و اگر ولایت معصوم عظماست ولایت فقیه ولایت صغری است.

آیت‌الله علم‌الهدی افزود: رهبری حجت امام زمان است و میگوید ۴۰ ساله دوم آماده دیدن صاحب الزمان (عج) شوید، این یک تعبیر از یک طلبه معمولی روضه‌خوان مانند من نیست که ازسر احساسات باشد، مطلب را جدی بگیرید باید مهیا شویم.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy