Thursday, Feb 21, 2019

صفحه نخست » واکنش وریا غفوری به انتقادهای دولتی و رهبری

varia2.jpgرادیو فردا - وریا غفوری، مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال، روز چهارشنبه تأکید کرد که به بیان دغدغه‌های اجتماعی خود ادامه خواهد داد.

سخنان آقای غفوری پس از انتشار اخباری در مورد احضارش به حراست وزارت ورزش، به دلیل نوشته انتقادی او نسبت به سخنان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی دربارهٔ حمایت از فلسطین ابراز شد.

او خطاب به محمدجواد ظریف نوشته بود که «شما تحت فشار نیستید، در واقع مردم معمولی تحت فشار هستند». علی کریمی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال هم از وزیر امور خارجه ایران انتقاد کرده بود.

در واکنش به این انتقادها، آیت‌الله علی خامنه‌ای چند روز پیش گفت «برخی از کسانی که از امنیت کشور استفاده می‌کنند و کار و ورزش خود را انجام می‌دهند و بعد نمکدان می‌شکنند، بدانند امنیت از این راه به‌دست می‌آید.» اما پس از مدتی، این جملات در خبرگزاری‌ها تغییر کرد و از جمله کلمه «ورزش» از آن حذف شد.

مطالب بیشتر در سایت رادیو فردا

وریا غفوری روز چهارشنبه با اعلام اینکه صحبت‌ها در وزارت ورزش دوستانه بوده‌است، به خبرنگاران گفت که هدفش از پست اینستاگرامی، فقط این بود که درد مردم را بگوید.

آقای غفوری همچنین به این پرسش که گفته شده‌است نباید پستی در ایستاگرام یا شبکه‌های اجتماعی بگذارد، پاسخ داد: «در این صورت، دیگر آزادی بیانی وجود ندارد. هر کسی می‌تواند فعالیت خود را در چهارچوب قانون داشته باشد.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy