Thursday, Feb 21, 2019

صفحه نخست » سرقت از شرکت بیمه ما

bimehei_maa.jpgرویداد۲۴ - ساختمان مرکزی شرکت بیمه ما مورد سرقت قرار گرفت. اطلاعات خبرنگار رویداد۲۴ نشان می‌دهد وسایل و تجهیزات بخش امور شعب بیمه ما به سرقت نرفته، اما گفته می‌شود احتمال دارد بخشی از پرونده‌ها سرقت شده باشد.

حجت بهاری فر مدیرعامل شرکت بیمه در گفتگو با رویداد۲۴ خبر سرقت را تایید کرده و گفته این اتفاق شب گذشته صورت گرفته است. او می‌گوید موضوع به نیروی انتظامی گزارش شده، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد تجهیزات سرقت نشده‌اند.

او همچنین تایید کرده که دوربین‌های مدار بسته تصاویر سارق را ضبط کرده‌اند.

از بهاری فر پرسیده‌ایم چگونه می‌شود سارق چند ساعت در ساختمان باشد، اما چیزی نبرده باشد؟ او پاسخ داده معلوم نیست سارق دنبال چه پرونده‌ای بوده اما حضور سارق به چند ساعت نرسیده است.

از مدیرعامل بیمه ما پرسیده‌ایم این یعنی سارق به دنبال پرونده خاصی می‌گشته، او می‌گوید: موضوع در حال بررسی است.

بنا به گفته بهاری فر سارق نیم ساعت تا یکساعت در ساختمان حضور داشته، اما اطلاعات رویداد۲۴ نشان می‌دهد زمان حضور سارق بیشتر بوده است. گویا سارق از طریق طناب و درب پشت ساختمان وارد می‌شود و خود را به طبقه دوم می‌رساند.

داود شکری مدیر روابط عمومی بیمه ما به رویداد۲۴ می‌گوید: سارق شب گذشته به ساختمان وارد شده و فکر کرده منزل مسکونی است! اما وقتی دیده ساختمان اداری است و چیزی برای سرقت ندارد، از آنجا خارج شده است.

توضیحات شکری این سوال را به ذهن می‌آورد اگر سارق بدون هدف وارد شده، چرا مستقیم به طبقه دوم رفته و از همان طبقه اول و یا طبقات دیگر سرقت نکرده است.

آنگونه که شکری گفته، یکی از پنجره‌های شرکت شکسته شده و سارق از همان محل وارد شده است. آگاهی محل را بررسی کرده و تایید کرده چیزی سرقت نشده است. شکری می‌گوید ساختمان چیزی برای سرقت نداشته! و اداری بوده، و تلفن روی میز هم ارزش چندانی برای سرقت نداشته است، به همین دلیل چیزی بیرون برده نشده است.

او می‌گوید تصاویر سارق کاملا ضبط شده است، البته تلاش‌هایی کرده که چهره خود را مخفی کند اما تصاویر ضبط شده و چهره مشخص است و ساعت ورود و خروج مشخص است. بنا به گفته شکری ساعت ورود سارق، چهار صبح بوده است.

سرقت از ساختمان شعب بیمه ما در حالی انجام شده که چند روز پیش از آن، جلسه‌ای با حضور نمایندگان شعب برگزار شده و در آن جلسه انتقادات تندی علیه مدیریت مجموعه مطرح شده است. روابط عمومی بیمه ما البته این دو موضوع به یکدیگر ارتباطی ندارد.

در شرکت بیمه ما پیش از این حاشیه‌های دیگری اتفاق بود و فعلا چه از بیرون و چه در داخل، این شرکت با حاشیه‌های مختلفی روبرو بوده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy