Tuesday, Feb 26, 2019

صفحه نخست » استعفای ظریف، ترفندی برای جذب دوباره اروپایی ها؟

022619A_top.jpgپروسه مقابله پلیس خوب، با پلیس بد

علی اکبر امید مهر

این استعفا، حاصل اطاق فکر رژیم، با شرکت خامنه ای، روحانی، ظریف، بمنظور اجرای نقشه راه زیر است:

- پیام همزمانی این استعفا، با دیدار خامنه ای - اسد، در تهران:

ظریف: من برجامی هستم. خود را کنار کشیدم. تا در مورد مخالفت با برخی مسائل در سوریه، با شما اروپایی ها همفکری ام را، در عمل، ثابت کنم. پس به من و اصلاح طلبان هم فکر من، در مقابله با اصولگرایان، کمک نموده، امتیاز دهید.

-روحانی، بلافاصله بعد ازین استعفا، گفت: رهبری با fatf، گروه اقدام مالی برای جلوگیری از پولشوئی و تروریسم، مخالفتی ندارد. یعنی یکی از علل استعفای ظریف، عدم تایید لوایح مربوطه، از سوی شورای نگهبان بود. تا با تصویب این لوایح، بار دیگر، ظریف ( مثلا با قدرت و امکانات و اختیارات بیشتر، به وزارتخارجه، بر گشته و اروپایی ها، بار دیگر وی را،جدی گرفته) با دستان پر تری، جهت گول زدن اروپایی ها، وارد میدان شود.

-هر بار اطاق فکر جمهوری اسلامی، نقشه راه جدیدی، برای بقای خود می کشد. هر دوجناح قدرت رژیم، یعنی اصولگرایان و اصلاح طلبان، برای قبولاندن آن، با جنگ زرگری رسانه ای وارد میدان می شوند. نگاهی به این رسانه ها، در روز جاری و حجم بد و بیراه گفتن این دو، به همدیگ، این جنگ زرگری را، به وضوح تا حد لو دادن این پروژه،نشان میدهد.

نتیجه: ظریف، با پولی که برای رژیم محبوب اش، از برجام، بدست آورد. معمار حمام خونهایی است. که در خاورمیانه، از یمن تا افغانستان، عراق، لبنان، سوریه، غزه ... از سوی این رژیم، ایجاد گرددیده، چون با تحریم های اخیر، هیزم آتش تنور این حمام خونها، به حداقل رسیده، پس شاید، وی بار دیگر، با همکاری خامنه ای و روحانی و شرکای دیگر مافیا، وارد میدان شده، تا با گول زدن اروپایی ها و بدست آوردن پول یا مفت دیگر، این حمام های خون را، کماکان گرم نگهدارد؟



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy