Thursday, Mar 21, 2019

صفحه نخست » دکتر آرمین راد، سایبری سپاه پاسداران مشهور به ایوب تیغ زن با ۹کلاس سواد

امیر فرشاد ابراهیمی / بخش فارسی ایران بریفینگ

چندی پیش تمامی رسانه‌های سپاه پاسداران همچون فارس ،دانشجو، تسنیم ، جوان و ... خبر از فعالیت هکر جوان و انقلابی دادند که موفق شده است صفحه اینستاگرام مریم رجوی، رهبر فرقه مجاهدین خلق و دهها صفحه اینستاگرامی دیگر را در چشم برهم زدنی هک نماید!

b1.jpg

خبرگزاری فارس در تیتر یک خود با او مصاحبه‌ای انجام داد و نوشت: «آرمین راد، جوانی ۲۸ ساله با اطاعت از فرمان آتش به اختیار امام خامنه‌ای» دست به هک این صفحات زده است.

خبرگزاری دانشجو وابسته به سپاه پاسداران نیز با این جوان هکر مصاحبه‌ای کرد و آرمین راد در معرفی خودش می‌گوید:«۲۸ ساله هستم. از کودکی به رایانه و برنامه‌نویسی علاقه فراوان داشتم و این علاقه من‌بعدها باعث جذب من به همین موضوع شد...به دلیل عرقی که به دینم، مملکتم و رهبرم داشتم و همین‌طور موضوعات دیگر به هک و صفحات هتاک پرداختم و هم‌اکنون که اینجا هستم بیش از چندین هزار صفحه هتاک را به‌طور کامل از صفحه مجازی محو کرده‌ام و این را باافتخار می‌گویم که من به خاطر اعتقاداتم این کارها را انجام دادم، می‌دهم و انجام خواهم داد»

b2.jpg

ایران بریفینگ در گزارش تحلیلی همان زمان نوشت که آرمین راد اگر هکر هم باشد مقوله هک هیچ بار علمی و ارزش آکادمیک ندارد و تنها با ممارست و تلاش انجام می‌گیرد و هرگز یک هکر را نمی‌توان دانشمند و نابغه نامید که البته آرمین راد هکرهم نبوده!

مطالب بیشتر در سایت ایران بریفینگ

روش کار آرمین راد این‌گونه بود که ابتدا در اینستاگرام صفحات فیک به نام مریم رجوی یا مسیح علینژاد و دیگر گروه‌ها و افراد سیاسی مخالف جمهوری اسلامی درست می‌کرد و پس از گذشت مدتی که فالورهای نسبتاً بالایی اخذ می‌کرد عکس پروفایل آن‌ها را عوض می‌کرد و خبر از هک انقلابی می‌داد!

او در مصاحبه با خبرگزاری سپاه پاسداران گفته بود: «از خارج از کشور خیلی پیشنهاد داشتم از همان کسانی که چشم به این آب‌وخاک دارند خیلی پیشنهاد داشتم پیشنهاد با «میلیون‌ها دلار» !

راد مدعی بود صفحه عرب اسپرت را هم هک کرده است: «هک پیج عرب اسپورت را ۶ ماه کارکردم تا توانستم بگیرم. پیجی با یک‌میلیون دنبال کننده. آن‌ها پرچم مقدس ایران را آتش زدند. من خیلی به غیرتم برخورد می‌دانستم که این خبر هم در دنیا صدا می‌کند. صفحه آن‌ها را گرفتم پرچم ایران را در آن زدم و نوشتم که هیچ‌وقت برای ایران و ایرانی شاخ نشوید یا علی. هنوز نزدیک ۳ ماه از این داستان گذشته با خرج کردن «میلیون‌ها دلار» و هکرهای روسی و چینی نتوانستند صفحه را از دست من خارج کنند»

بعدها مشخص شد او صفحه دیگری را با اضافه کردن یک o انگلیسی به arabsport جعل کرده و در واقع صفحه فیک arabspoort را جعل و سپس هک کرده است!

ایران بریفینگ ۶ ماه پیش نوشته بود «آرمین راد در تمام اظهاراتش به «میلیون‌ها دلار» اشاره می‌کند او یا معنای دلار را نمی‌داند یا با محاسبه و معنای میلیون‌ها دلار آشنا نیست!»

b3.jpg

خبرگزاری تسنیم نیز با این هکر انقلابی مصاحبه‌ای کرده بود و از تنها آرزوی این جوان آتش به اختیارنوشته بود که «دیداربا آقا» هست چرا که او معتقد است: «حضرت آقا خیلی مظلوم هستند، خیلی قلبشان را می‌شکنند من نمی‌توانم به چشم ببینم رهبر این مملکت که واقعاً مدیونش هستیم این‌قدر مظلوم باشد این‌قدر در مجازی به ایشان بی‌احترامی کنند»

اکنون باخبر شدیم آرمین راد که خبرگزاری سپاه پاسداران وی را «بسیجی واقعی» و خبرگزاری بسیج دانشجویی نیز او را «هکر انقلابی» معرفی کرده بودند و گفته بود«به صغیروکبیر رحم نمی کنم همه را می زنم» استثنائا این یک مورد را راست گفته و تا توانسته اخاذی کرده و گوش بریده و جعل عنوان کرده ، حالا طبق گفته مقام قضایی در ۴۳ پرونده اخاذی، جعل عنوان، دریافت رشوه، کلاه‌برداری اینترنتی و چندین مورد منافی عفت و ... متهم است و دستگیرشده است.

b4.jpg

او اکنون در فضای مجازی مشهور است به #ایوب‌تیغ‌زن حالا مشخص‌شده حتی نام آرمین راد هم جعلی بوده و نام او ایوب فروغی راد است، ایوب تیغ‌زن که مدرک دکترای خود را تقدیم به آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب کرده بود و به همین دلیل مهمان بسیاری از برنامه‌های صداوسیما و خبرگزاری‌ها بود مشخص‌شده تحصیلاتش تا نهم متوسطه اول است و هرگز حتی موفق نشده دیپلم را هم اخذ نماید، البته در ویدیویی که قوه قضائیه منتشرکرده از آنجا که دکترای او تقدیم به رهبر انقلاب شده سعی شده همچنان دکترای تقدیمی وی حفظ شود اما با بررسی های فعالان مجازی مشخص شده اوتا نهم متوسطه اول بیشتر نخوانده است!

او که روزگاری در رسانه های سپاه پاسداران با رنگ و لعاب هرچه تمامتر از او مصاحبه ویدیویی می گرفتند اکنون با صورتی شطرنجی در ویدیوی قوه قضائیه ظاهر شده و اظهار ندامت می کند.

صفحات مجازی او اکنون قفل‌شده و طبق آنچه نوشته‌شده است: «به دستور مقام قضایی و به اتهام نشر اکاذیب بازداشت شده»

b5.jpg

این سرنوشت «بسیجی واقعی» در آخرین روزهای سال ۱۳۹۷ است، یک رسوایی تمام عیار برای حکومتی ها!

اکنون چند سؤال پررنگ است:

آیا سپاه پاسداران، نهادهای اطلاعاتی، صداوسیما و یا حتی دفتر خامنه‌ای که یحتمل دکترای تقدیمی را قاب کرده و به دیوار او آویخته‌اند در مقام پوزش از افکار عمومی برمی‌آیند؟

یعنی این سازمان‌ها قبل از انجام مصاحبه و ساخت برنامه‌های پرطمطراق هیچ تحقیقی نسبت به گذشته افراد نمی‌کنند و هر فردی می‌تواند با یدک کشیدن «عاشق رهبری» و «بسیجی» هر ادعای دهن‌پرکنی را داشته باشد؟

طبق اطلاعات ایران بریفینگ، آرمین راد یا بهتر بگوییم ایوب تیغ‌زن از برکت همین مصاحبه‌ها و رپرتاژهای تبلیغات حکومتی موفق شده بود یک دوره آموزش سایبری در سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ برای بسیجیان در ۱۰ جلسه برگزار نماید حالا باید یک‌بار دیگر پرسید دکتر ایوب تیغ‌زن چه چیزی به بسیجیان آموزش داده؟

او همچنین مدام در سازمان سراج که یکی از مجموعه گروه‌های سایبری سپاه پاسداران است جلسات سخنرانی و آموزش داشته است که اخبار آن در فضای مجازی همچنان موجود است.

سازمان سراج که خود را «یک سازمان حمایت‌گر و شتاب‌دهنده و نوعی انکوباتور برای فعالیت‌های فضای مجازی تعریف کرده است» و منصور امینی مسئول آن است اکنون چرا بجای پاسخگویی سعی در پاک کردن صورت‌مسئله دارد؟

او مشاور سایبری وزارت جهاد کشاورزی بوده است باید پرسید چه چیزی به وزیر یا وزارتخانه مشاوره داده است؟

دکتر ایوب تیغ‌زن که سازمان بسیج علمی پژوهشی تهران بزرگ وی را به‌عنوان عضو افتخاری هیات علمی آن مجموعه معرفی کرده بود چه انجام داده و هزینه‌هایی که برای او شده است از بیت‌المال عاقبتش چه می‌شود؟



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy