Friday, Mar 22, 2019

صفحه نخست » نشست برایان هوک همراه با مسیح علی نژاد و مهدی یحیی نژاد در کنگره آمریکا

masih_032219.jpgامروز نما - آن چه این جا می بینید، گزارش ما از نشستی از که از سوی شورای دمکراسی یا «دمکراسی کانسل»، با عنوان «جامعه مدنی در ایران: روند و پیامدها برای سیاست گذاران» در ساختمانی در کنگره آمریکا برگزار شد.نادر اسکویی (پژوهشگر ارشد شورای آتلانتیک) در واشنگتن و حامد بهروان از اعضای شورای دمکراسی و روزنامه نگار پیشین صدای آمریکا،به سئوالات خبرنگار امروز نما پاسخ دادند.

برایان هوک، مسئول امور ایران در وزارت امور خارجه آمریکا، در این نشست که ۱۵ مارچ ۲۰۱۹ / ۲۴ اسفند ۱۳۹۷برگزار شد، در واکنش به پرسشی که مربوط به موضع وزارت خارجه آمریکا در قبال سازمان مجاهدین خلق ایران بود، هیچ گونه موضعی علیه این سازمان نگرفت. از آن جا که ۶ ماه پیش الیزابت استیکنی، سخنگوی فارسی زبان وزارت امور خارجه آمریکا،علیه «مجاهدین» موضع گرفته بود و گفته بود:«گروه مجاهدین خلق نزد مردم ایران جایگاهی ندارند»به نظر می آید نگاه واشنگتن نسبت به مجاهدین تغییر کرده است.

در نشست شورای دمکراسی یا «دمکراسی کانسل»، سوای برایان هوک، یازده نفر دیگر نیز حضور داشتند، از جمله: مسیح علی نژاد (فعال سیاسی و رسانه ای)،آزاده پورزند (مدیر بنیاد سیامک پورزند)، مهدی یحیی نژاد (موسس وب سایت بالاترین) و ۸ چهره دیگر ...



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy