Wednesday, Mar 27, 2019

صفحه نخست » گران‌ترین بازیگر سینمای هند عکس‌های صورت «سوخته با اسید» خود را منتشر کرد

bollywood_032618.jpgالعربیه - قرار است فیلم هندی Chhapaal سال آینده با نام Splash در سینماهای جهان اکران شود. اما این فیلم چه شگفتی برای نماشاگران نفهته است؟

فیلم، روایت داستان واقعی زندگی دختری با نام «لاکسکی اگاروال» است. نقش این دختر را «دِبِکا پادوکون» بازیگر هندی که بالاترین دستمزد را در میان بازیگران زن سینمای هند دارد، ایفا می‌کند.

صورت دختر قهرمان داستان توسط مردی که دو برابر سنش را دارد، با اسید سوزانده شد.

این یکی از نخستین فیلم‌هایی است که ماجرای اسیدپاشی در هند را مطرح می‌کند. بنا بر اعلام دفتر رصد کردن جرایم در هند، در سال 2016، 206 حمله با اسید در این کشور روی داده است.

27a84dd2.jpgبازیگر هندی عکس‌هایی از خود با گریم صورت سوخته با اسید در اینستاگرام منتشر کرد. او همراه با این عکس نوشت: «این شخصیت تا ابد همراه من خواهد ماند».

مطالب بیشتر در سایت العربیه

دوستداران پادوکونی از این عکس ابراز شگفتی کردند. برخی دیگر از این تحول تمجید کردند. یکی از کاربران نوشت: «او شجاع است، او امید است».

شایان ذکر است که «لاکسکی اگاروال» شخصیت واقعی داستان، با راه انداختن کمپین‌هایی خواستار وضع قوانینی شدیدتر در ارتباط با فروش اسید در هند شد. او همچنین در حالی که صورتش در اثر اسید پاشی سوخته، بر روی پیاده روی هفته مد در نیویورک راه رفت و جایزه International Women of Courage را از وزارت امور خارجه آمریکا دریافت کرد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy