Tuesday, Apr 2, 2019

صفحه نخست » خبر اختصاصی؛ ملاقات رهبری و ترامپ در عراق + کیهان لندن به فعالیت خود پایان می‌دهد

kayhan_040218.jpg- منابع مطلع گفته‌اند که دولت آمریکا از موضع جدید رهبر جمهوری اسلامی با خبر شده و از آن استقبال کرده است. گفته می‌شود این ملاقات در یکی از کشورهای خاورمیانه و به احتمال زیاد در عراق صورت خواهد گرفت ولی زمان دقیق و محل آن تا پایان مذاکرات مخفی خواهد ماند.

- کیهان لندن که از مدت‌ها پیش مشکلاتی در مدیریت مالی و سیاسی داشت، به فعالیت خود پایان می‌دهد.

کیهان لندن - همزمان با افشای خبر ملاقات احتمالی علی خامنه‌ای و دونالد ترامپ در آینده نزدیک، کیهان لندن نیز که از مدت‌ها پیش دچار مشکلاتی در مدیریت مالی و هماهنگی سیاسی شده بود، به فعالیت خود پایان می‌دهد.

بر اساس اطلاعاتی که منابع مطلع در اختیار کیهان لندن قرار داده‌اند، علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی در یک جلسه‌ی محرمانه با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رؤسای سه قوه اعلام کرد پس از رایزنی با سه کشور اروپایی، جهت حل مشکلات موجود از جمله برنامه موشکی و حمایت از گروه‌های شبه‌نظامی، حاضر است در یک کشور ثالث با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا دیدار و گفتگو کند.

این منابع مطلع گفته‌اند که دولت آمریکا از موضع جدید رهبر جمهوری اسلامی با خبر شده و از آن استقبال کرده است. گفته می‌شود این ملاقات در یکی از کشورهای خاورمیانه و به احتمال زیاد در عراق صورت خواهد گرفت ولی زمان دقیق و محل آن تا پایان مذاکرات مخفی خواهد ماند.

مطالب بیشتر در کیهان لندن

پس از پیگیری‌های کیهان لندن، منابعی در کاخ سفید نیز بطور ضمنی این خبر را تأیید کرده‌اند. به نظر این منابع، چرخش سیاسی رهبر جمهوری اسلامی به این دلیل صورت می‌گیرد که شاید تحریم‌هایی که اقتصاد ایران را فلج کرده است، پس از این «نرمش قهرمانانه» هر چه سریع‌تر لغو شود.

در این میان، کیهان لندن نیز که از مدت‌ها پیش مشکلاتی در مدیریت مالی و سیاسی داشت، به فعالیت خود پایان می‌دهد. این رسانه‌ که ۷۷ سال پیش در سال ۱۳۲۱ خورشیدی توسط دکتر مصطفی مصباح‌زاده در ایران بنیانگذاری شد و پس از انقلاب نیز در لندن به انتشار خود ادامه داد، در اوت ۲۰۱۳ انتشار چاپی خود را متوقف کرد. حالا پس از شش سال انتشار مداوم آنلاین، کیهان لندن در کمال تأسف به فعالیت خود پایان می‌دهد.

بله. خوانندگان گرامی!
هرگز نباید به خواندن تیتر اکتفا کرد. می‌بایست مطالب را به دقت خواند و به پایان رساند تا دریافت که هم خبر ملاقات خامنه‌ای و ترامپ و هم خبر توقف فعالیت کیهان لندن چیزی جز دروغ سیزده نیست.

اگر کسانی با خواندن فقط تیتر به حدس و گمان و تئوری‌پردازی و صدور حکم پرداخته‌اند، می‌بایست در این حقیقت تأمل کنند که برخی حدس و گمان‌ها و احکام و تئوری‌ها تا چه اندازه می‌تواند بر باد هوا، و همچنین دروغ، متکی باشد!

اگرچه، هم خوش‌رقصی اروپا و هم استقبال دولت آمریکا از ملاقات با رهبر جمهوری اسلامی قابل تصور است، اما نشانه‌ای در نظام اسلامی ایران و زمامدارانش دیده نمی‌شود که قصد حل هیچ مشکلی را داشته باشند و یا بخواهند کشور را از انسداد و بن‌بست خارج کنند چرا که خوب می‌دانند، هم مشکل و هم عامل انسداد و بن‌بست، همانا خودشان هستند.

در مورد توقف فعالیت کیهان لندن نیز هیچ زد و بند و توطئه‌ای همزمان با «ملاقات خامنه‌ای و ترامپ» در کار نیست و باید در کمال خوشحالی بگوییم شادی برخی‌ها از این «خبر» کاملا بیهوده بوده است!

خانواده‌ی کیهان لندن و تلاشگران روزنامه‌نگاری آزاد و مستقل کمتر در چنین هماهنگی و فضایی سرشار از امید به آینده، به کار و خدمت مشغول بوده‌اند. حال کیهان لندن و مدیریت و همکارانش بسیار خوب است و همه‌ی کارکنان آن در سراسر جهان با امید و خوشبینی نسبت به آینده‌ی ایران و ایرانیان به خدمت خود ادامه می‌دهند تا در زمانی نه چندان دور، روزنامه‌نگاری حرفه‌ای و ژورنالیسم آزاد و مستقل و متکی بر تخصص، فارغ از سانسور و زد و بندهای سیاسی، کار خود را در کشور از سر بگیرد.

سیزده‌‌به‌در بر همگان خجسته باد!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy