Monday, Apr 8, 2019

صفحه نخست » سپاه به امریکا: به ما میگی تروریست؟! فردا که با عملیات تروریستی زدم نیروهات رو ترور کردم متوجه میشی که ما تروریست نیستیم!؛ ف. م. سخن

0F0006CC-1101-4E6C-810F-D126BCAC9612.jpegدر بازجویی زن سعید امامی، یه تیکه هست که بازجوئه، رو به یکی از متهم های امنیتی می کنه میگه «تو شاهد داری که گناه نکردی؟!» :)

بدبخت متهمه که در اثر آچار کشی های حاج آقا تفتازانی، پاک گیج شده و به گریه افتاده، میگه «والله به نظر میاد شما باید شاهد بیارین که من گناه کردم نه من شاهد بیارم که گناه نکردم!»

بعد حاجی، که یارو رو گذاشته سرِ کار و فشار روانی میخواد بهش بیاره میگه «نه! تو دو تا شاهد بیار که گناه نکردی!»

و طرف کمپلت در هم میریزه!

حالا حکایت توجیه سپاه پاسداران ه در مورد این که تروریست نیست!

برگشته میگه، ما هیچوقت تروریست نبودیم و هیچوقت تروریست نیستیم و واسه این که امریکا بدونه ما تروریست نیستیم از فردا که طرح تروریست شناختن ما تصویب بشه، همچین منطقه رو نا آروم می کنیم که خودتون حظ کنین! مقابله به مثل هم باهاتون می کنیم و نیروهاتون هم روز آروم به خودشون نخواهند دید!

ای بابا!

این توجیه تون هم که شد شبیه شاهد خواستن حاج آقا تفتازانی از متهم بدبخت زیر شکنجه، که دو تا رو بیار شهادت بدن که تو گناه نکردی!

دو نفر دعواشون شده بود، یکی شون گفت چرا فحش میدی؟ یارو برگشت گفت فلان فلان شده ی عوضی! من کی فحش دادم بهت مادر فلان خواهر بهمان؟!

و دو کلمه با آقای امریکا!
آقاجون! می بینی ما با چه پدیده هایی توو ایرون رو به رو هستیم؟ بیا و قال قضیه رو بکن! تحریم می کنی بکن؛ یارو رو توو لیست تروریست ها میذاری بذار! فقط جون مادرت این کلبتین رو محکم بگیر یه پیچ سریع به دندون بده، دندونِ فاسدِ بد ریشه رو یهو از جا بکن ما رو خلاص کن! اینقدر این دست اون دست نکن و ما رو و خودت رو زجر کش نکن!

ببین! مردم با وجود این که تو تحریم کردیشون و حکومت هم همه ی کاسه کوزه ی گرونی رو الکی انداخت گردن تو، باز از تو کسی شکایت نمی کنه و همه ی فحش و فضیحت ها روونه ی بیت آقایون میشه! حالا اینقدر لفت اش بده که یکی مثه اوباما دوباره بیاد سرِ کار و لاس خشکه با حکومت رو از سر بگیره! فردا نگی نگفتیم! :)



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy