Saturday, May 4, 2019

صفحه نخست » ایران را از حمله آمریکا می ترسانند، اما ترس واقعی آنها، فروپاشی خود رژیم است

ris_050519.jpgمنشه امیر - رادیو اسرائیل

ملت ایران را از حمله آمریکا می ترسانند، اما ترس واقعی آنها،از فروپاشی خود رژیم است!تفسیر سیاسی هفته،نوشته و کلام،منشه امیر

هراس در دل مردم ایران به راه انداخته‌اند که بترسید آمریکا قصد دارد فردا به ایران حمله کند. این کشور را بگیرد و مردمان آن را بکشد و یا اسیر سازد و ایران زمین را با خاک یکسان سازد. پس ای ملت ایران بیایید و با حکومت همراهی کنید. بپا نخیزید, اعتراض نکنید , تظاهرات بهراه نیندازید. زیرا زمان , زمان جنگ است و باید از میهن اسلامی دفاع کرد.

علی خامنه‌ای در این راستا می گوید که حکومت و ارتش و نظامیان دیگر باید به آرایش جنگی دست بزنند و بعد می‌گوید خود ملت ایران هم باید به آرایش جنگی روی آورد. این یک ترفند شناخته شده است .ترفندی است که خمینی نیز کوتاه مدتی پس از آنکه به قدرت رسید آن را مورد سواستفاده قرار داد.

خمینی به تبلیغات گسترده در میان شیعیان عراق پرداخت تا آنها را به خیزش علیه حکومت صدام حسین بکشاند و صدام از این رفتار خشمناک شد و در صدد مجازات ایران بر آمد و به این خاک پاک حمله برد و کشت و ویران ساخت و پیامد آن را همگان به خاطر دارند.

در در آن سالها مردم ایران از وطن خویش دفاع کردند و ناچار بودند با حکومت همکاری کنند. وطن در خطر بود .خاک ایران در اشغال سربازان بیگانه بود و خمینی با استفاده از این فرصت و زیر پوشش جنگ با دشمن همه احزاب سیاسی و مخالفان خود را تار و مار کرد . حکومت خویش را تقویت بخشیدو ظلم و ستم بر مردم ایران را افزون کرد و اکنون نیز تصور می‌کنند که با این ترفند می توانند دوباره از حمایت ملت ایران برخوردار شوند.

خمینی گفته بود که آن جنگ یک برکت است و اکنون خامنه‌ای می‌اندیشد که اگر جنگ تازه ای رخ دهد یک نعمت بزرگ دیگر نیز واقع خواهد شد. با این بهانه به مردم ایران می گویند که گله نکنید از این که گوشت کمیاب شده است .گله نکنید از این که میخواهیم بنزین را دوباره جیره بندی کنیم . از وضع کارگران و عدم پرداخت حقوق ماهیانه شکایت نکنید. از بازداشت معلمان و شکنجه تلاشگران انتقاد ننمایید. وقت, وقت جنگ است و باید به آرایش جنگی پرداخت و ملت ایران نیز باید خود را آماده جنگ کند.

تصور می‌کنند که همانند دوران جنگ هشت ساله دوباره ملت در اطراف حکومت گرد آیند و از آن حمایت کنند و رژیم از یکی از حساس ترین ساعات خود رهایی یابد. ولی سخت اشتباه می‌کنند و سخت می کوشند که ملت را به گمراهی بکشانند.

ایالات متحده هیچ قصد حمله به ایران را ندارد مگر آن که سپاه پاسداران در خلیج فارس و یا هر نقطه دیگری به جنگ و ستیزو ترور علیه سربازان آمریکایی دست بزند و همانگونه که یک آخوند گفت : خرخره همه سربازان آمریکایی و ارتش آن کشور را بفشارد.

یعنی تنها اگر سپاه پاسداران به تعرض دست بزند و بخواهد تهدیدهای خود را عملی سازد آنگاه است که ایالات متحده در صدد دفاع از خود بر خواهد آمد. ولی این گمان وجود داردکه فرماندهان سپاه پاسداران و شخص علی خامنه‌ای به خوبی می‌دانند که اگر به جنگی علیه ایالات متحده دست بزنند سرنوشتشان چه خواهد شد. زیرا حکومت ایران بدتر از دوران صدام حسین برای دفاع از موجودیت خویش هیچ اسلحه واقعی در اختیار ندارد . همه حرف است و رجز خوانی است و منظور آنها ترساندن دشمن است.

دشمنی که بسیار قوی و همانند فیل در برابر پشه است. آمریکا قصد حمله نظامی به ایران را ندارد و اگر هم جنگی رخ دهد زمینی نخواهد بود. ارتش آمریکا به جان مردم ایران کاری ندارند بالعکس خواهند کوشید که هر چه کمتر به جان شهروندان آسیب برسد.

هدف مردم ایران نیستند. هدف کاخ جماران است و قرارگاههای سپاه پاسداران و نطنز و ساغند و کارخانه های اصفهان و هر نقطه دیگری که در آنجا می‌خواهند بمب اتمی تولید کنند و یا به ساخت موشک ادامه دهند.

اگر اگر جنگی رخ دهد علیه مردم ایران نخواهد بود بلکه در راستای منافع ملت ایران رقم خواهد خورد احتمال وقوع جنگ بسیار ضعیف است. زیرا همه سیاستمداران و تصمیم‌گیرندگان ایالات متحده بر این گمان هستند که فشارهای اقتصادی و عملیاتی که ایالات متحده در حوزه دیپلماتیک و روابط بین المللی علیه حکومت ایران به عمل می آورند به نتیجه خواهد رسید.

این حکومت از پای در خواهد آمد و بر خواهد افتاد و ملت ایران خیزش خواهد کرد و به آرمان ملی خود خواهد رسید. نیازی به جنگ و حمله زمینی یا هوایی نخواهد بود.

حسن روحانی در سخنان امروز خود ادعا می‌کند که ایالات متحده به ایران هراسی ادامه می دهد تا با زورمندی بخواهد این حکومت را از پای درآورد. ایالات متحده , ایران‌هراسی نمی‌کند . بلکه خطرات این حکومت ناپاک را به مردم ایران و اهالی سراسر جهان و تصمیم‌گیرندگان شرق و غرب گوشزد می‌کند این ایران هراسی نیست. بلکه یادآوری خطرات رژیمی است که می خواهد اسلام را نجات دهد و حاکمه سرنوشت ملت های منطقه و جهان باشد. ملت ایران را بدبخت کردند و حالا می‌خواهند بر دنیا مسلط شوند که همگان را همسان ملت ایران سازند.

از حسن روحانی باید پرسید که چه کسی بود که به ساخت بمب اتمی پرداخت. چه کسی بود که به ساخته موشک‌های دوربرد ادامه می‌دهد , چه کسی بوده و هست که می‌گوید اسرائیل را نابود می‌کنیم, چه کسی تصمیم گرفت در سوریه, عراق و یمن و بحرین و کویت وعربستان سعودی به عملیات تخریبی و تروریستی دست بزند.

این را شما ایران هراسی مینامید هراس را خود شما تولید می کنید زیرا می خواهید که ملت ایران را بدنام سازید و بر گرده ایرانیان سوار شوید تا بتوانید هدفهای ناپاک خود را عملی کنید.

ایالات متحده برای به زانو درآوردن رژیم ایران نیازی به جنگ ندارد از هم اکنون ما آثاری را از این امکان به چشم می بینیم. گوشت نایاب می شود. مایحتاج دیگر آنقدر گران می شود که دیگر کسی را توانایی خرید آن نیست. بنزین در کشوری که روی دریای نفت خفته است نایاب می‌شود و می‌خواهند آن را دوباره جیره بندی کنند چون پول ندارند که بنزین را از کشورهای دیگر وارد کنند و بهای آنرا پردازند.

و هر چه زمان بگذرد این کمبود پولی بیشتر و بیشتر خواهد شد . از یک سو ادعا می‌کنند که ما هر مقدار دلمان بخواهد می‌توانیم نفت را بفروشیم. از سوی دیگر محمد جواد ظریف می‌گوید که فراموش نکنید دوران تحریم نخست را که ۳۵ میلیارد دلار پول فروش نفت ایران گم و گور شد و شاید هم آخوند خور شد.

روحانی می گوید که دست کم شش راه وجود دارد که ما بتوانیم به فروش نفت خود ادامه دهیم و محمد جواد ظریف می‌گوید ما دکترا داریم در دور زدن تحریم ها و شما شکست خورده اید هنوز تحریم ها کامل نشده ظریف به این نتیجه می‌رسد که آمریکا در هدف خود شکست خورده است .

کمی صبر کنید یک ماه دیگر, سه ماه دیگر و یا شش ماه دیگر, بیشتر از این اکسیژن برای تنفس نخواهید داشت . حالا اگر می‌خواهید ملت ایران را از جنگ بترسانید سخت اشتباه می کنید. این بار ملت فریب نمی‌خورد این بار ممکن است که ایرانیان با ایالات متحده همکاری کند و با کمک دولت واشنگتن این حکومت ظالم را براندازد. خمینی جام زهر را سر کشید و امروز جام زهر دیگری در انتظار شما می باشد. مردم ایران نور امید را در انتهای دالان سیاه به چشم می بینند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy