Monday, May 6, 2019

صفحه نخست » ترامپ روز چهارشنبه تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال می‌کند

trump.jpgشفقنا- پایگاه خبری آمریکایی «آکسیوس» به نقل از دو مقام ارشد دولت ترامپ نوشت: قرار است در هفته آتی ترامپ تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال نماید.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از هیل، وب سایت خبری کنگره آمریکا با انتشار این خبر افزود: آکسیوس روز یکشنبه به نقل از دو مقام ارشد دولتی خبر داده است که این تحریم‌ها که قرار است روز چهارشنبه اعلام شود، تاثیری مهم بر یک بخش دیگر از اقتصاد ایران خواهد داشت.

این دو مقام که نخواستند نامشان فاش شود به این مساله که این دور از تحریم‌ها کدام بخش را هدف قرار می‌دهد اشاره‌ای نکردند اما عنوان کردند که بخش انرژی مورد هدف نخواهد بود. به گفته این دو تن، دولت تلاش دارد احتمال رشد کشور را با تنوع در محدودسازی اقتصادی، محصور نماید. هیل از وزارت خارجه، وزارت خزانه داری و کاخ سفید خواهان اظهارنظر در این باره شده است.

سیاست ترامپ به شکل روشنی روابط سرد علیه ایران بوده است. رییس جمهور ترامپ سال گذشته از توافق هسته‌ای ایران خارج شد؛ توافقی که در ازای لغو تحریم‌ها، برنامه هسته‌ای ایران را محدود می‌کند. واشنگتن ماه گذشته نیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به عنوان یک «سازمان تروریستی خارجی» معرفی نمود.

بنا بر گزارش هفته گذشته وال استریت ژورنال، ترامپ قصد دارد تحریم هایی را علیه صنعت پتروشیمی ایران اعمال کند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy