Tuesday, May 7, 2019

صفحه نخست » آقای سید علی! منتظر فحش و بد و بیراه های تان به امریکای جنایتکار هستیم!؛ ف. م. سخن

0FD44A38-4253-415A-A19F-3F07C25118E8.jpegفقط خوب بلدند هارت و پورت کنند! سگ ولگردی را می شناختم که وقتی غریبه ای را می دید، چنان پارس می کرد که آدم به وحشت می افتاد! نزدیک اش که می رفتی و حالت تهاجمی که می گرفتی، دو پا داشت دو پای دیگر هم قرض می کرد و در می رفت. بعد اگر لقمه ای غذا به او می دادی، آرام و مظلوم می آمد پس مانده ی غذای اهدایی را می خورد.

حالا شده است حکایت حکام ما! پارس خوب بلدند بکنند ولی تا احساس خطر می کنند خفقان می گیرند.

یادتان هست وقتی امریکا به عراق حمله کرد صدایی از ج.ا. در نیامد؟ دو نفر ذوب شده هم که آمدند به خیابان تا با عراق مورد تهاجم امریکا اعلام همبستگی کنند زدند توو سرشان که آن ها هم خفقان گرفتند.

یا واکنش ایران در مقابل جنگ امریکا با طالبان؟ دیدید که چطور ساکت ماندند؟

البته سکوت خامنه ای موقت است و چون همیشه در مقابل امریکا پارس کرده است، به خاطر حفظ آبرویش هم که شده باز پارس یا پارسکی خواهد کرد.

اما وقتی دستگاه حکومت بعد از حرکت ناو هواپیمابر لینکلن دچار سکته و سکوت شده و مسوولان با عجله اظهار می دارند که نه از برجام خارج خواهند شد و نه از ان.پی.تی (*) این یعنی آقایان دست و پای شان را جمع کرده اند و حرف ظریف را باور دارند که «...آیا فکر کردید آمریکا که می‌تواند با یک بمب، تمام سیستم دفاعی ما را از کار بیاندازد از سیستم دفاعی ما می‌ترسد؟ آیا واقعا به خاطر قدرت نظامی، آمریکا جلو نمی‌آید؟»

*****

(*) دویچه وله:
فلاحت‌پیشه: نه از ان‌پی‌تی خارج می‌شویم و نه از برجام‌

حشمت الله فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران می‌گوید که این کشور از ان‌پی‌تی و برجام خارج نخواهد شد.
او در گفت‌وگو با سایت شفقنا تصریح کرد: «ما پیش بینی می‌کنیم که آمریکایی‌ها در آینده در زمینه سوخت هسته‌ای و تبادلات هسته‌ای مشکلاتی را برای ایران ایجاد می‌کنند.»
این نماینده مجلس افزود: «ایران باید وارد مذاکرات جدی هم با آژانس انرژی اتمی و هم اعضای باقی مانده برجام شود تا سوخت مورد نیاز خودش را در درصدهای مورد نیاز داخلی تولید کند.»
به گفته فلاحت پیشه "تعهدات مازاد" ایران در ان‌پی‌تی و برجام تعدیل خواهند شد.
حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران قرار است روز چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت سیاست تازه ایران در قبال تحریم‌های اعمال شده آمریکا را اعلام کند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy