Thursday, May 9, 2019

صفحه نخست » استانداری که زمان سیل گلستان در سفر خارجی بود، مشاور شهردار تهران شد

golestan_050918.jpgایران بریفینگ / استانداری که زمان سیل گلستان در سفر خارجی بود، مشاور شهردار تهران شد

در حالی که بحران سیل کماکان از تهران دور نشده است و از طرفی خطر زلزله نیز کماکان پیرامون تهران می چرخد؛ شهردار تهران استاندار سابق گلستان را، که به دلیل غیبت در استان هنگام بروز سیل و امداد رسانی عزل شده بود، به عنوان مشاور خود منصوب کرد.

پیروز حناچی، شهردار تهران در حکم خود آورده است که نظر به «سوابق و تجارب و تخصص برجسته» مناف هاشمی، او را به عنوان مشاور خود در امور توسعه منابع مالی پایدار منصوب می‌کند.

این انتصاب در حالیست که مناف هاشمی به دلیل اینکه هنگام بروز سیل و شرایط اضطراری در استان گلستان در اولین روزهای سال جاری در سفر خارج از کشور به سر می‌برد، توسط معاون اول رئیس جمهوری برکنار شده بود.

سیل گلستان که پیامدهای آن هنوز چند شهر را تحت تاثیر قرار داده است، موجب آبگرفتگی چندین شهر و صدها روستا شد. کندی مسئولان در امدادرسانی در این سیل انتقادات بسیار شهروندان در پی داشت.

گفته می‌شد مناف هاشمی احتمالا به دلیل قصورش در رسیدگی به بحران سیل به دستگاه قضایی دادسرا شده و با برخورد قضایی مواجه خواهد شد، اما با انتصاب او به عنوان مشاور شهردار به نظر می‌رسد او در چرخه مدیران جمهوری اسلامی باقی مانده است.

آقای مناف هاشمی از معاونان شهردار تهران در دوره شهرداری محمدباقر قالیباف بود که پس از آن وارد دولت شد. خبرآنلاین نوشته است که او کارمند رسمی شهرداری تهران است و طبق قوانین باید به شهرداری باز می‌گشت، این تنها انتصاب معنا دار و قوم سالارانه اخیر در جمهوری اسلامی نیست.

از سوی دیگر رضادهقان داماد حجت الاسلام ناطق نوری مسئول سابق بازرسی دفتر رهبر ایران که هم اکنون عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام هست در ادامه شایسته گزینی های زنگنه، وزیر نفت دولت، عهده دار معاونت توسعه شرکت ملی نفت شد.

اکنون در سخت ترین شرایط تحریم نفتی ایران ، مهم ترین زیرمجموعه وزارت نفت را فردی بر عهده گرفته است نه تنها هیچ سابقه نفتی ندارد بلکه تحصیلات مربوط هم ندارد و صرفا داماد ناطق نوری است !

گفتنی است در همین راستا قرار است شوهرخاله وزیر نفت نیز آقای عباس آخوندی هم ریاست شرکت ملی نفت را به زودی برعهده بگیرد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy