Monday, May 20, 2019

صفحه نخست » رامین به زندان محکوم شد؛ سکوت مهناز افشار ادامه دارد

ramin_051818.jpgشبکه بیان - یاسین رامین، همسر مهناز افشار و آقازاده محمدعلی رامین (معاون مطبوعاتی دولت احمدی نژاد) به جرم واردات شیرخشک های آلوده به مجموعا ۱۷ سال زندان محکوم شد که از آن، ۷ سال اجرایی خواهد شد.

مهناز افشار همسر وی که تا پیش از این پرونده شیرخشک های فاسد را نفی می کرد، پس از محکومیت همسرش سکوت کرده است.

این خبر را که فارس منتشر کرده بود، پس از چند ساعت از روی خروجی خود حذف کرد اما وبسایت های عصر ایران، خبرآنلاین و سایر کانال های تلگرامی، این خبر چند خطی را به نقل از این خبرگزاری پوشش دادند.

دادگاه همچنین رامین را به رد مال یک تا ۲ میلیون یورو محکوم کرده است.

خانم افشار پیش از این اعلام کرده بود که هرچند درآمد مستقل دارد اما برایش مهم است که فرزندش را با چه پولی بزرگ می کند.

رامین همچنین متهم به دریافت ۲ میلیون یورو پول از جمعیت هلال احمر ایران است. اتهام وی دریافت این مقدار پول از هلال احمر ایران است که بابت خرید تجهیزات پزشکی از آلمان پرداخت شده و هرچند که وسایل پزشکی تحویل داده شده اند اما پولی به طرف آلمانی پرداخت نشده است.

پدر یاسین رامین معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در دوره محمود احمدی نژاد داشت که دوره ای تلخ برای مطبوعات کشور به شمار می رود.

ماجرای پرونده شیرخشک های فاسد که منجر به نابینا شدن نوزادان و بعضا مرگ آنان شده بود همچنان مفتوح بوده و رامین به همین علت محکوم شده است.

او البته گفته بود تنها تجارت شیرخشکی که کرده، خرید شیرخشک برای فرزندش بوده است.

مهناز افشار، آبان ۹۶ در پاسخ به این كه خودش از همسرش درباره صحت یا سقم این موضوع سوال پرسیده یا نه، گفت: سال‌ها پیش این موضوع مطرح شد، دقیقا از زمانی كه ما ازدواج كردیم ناگهان مساله نوزادها مهم شد و نمی‌دانم چرا قبل از آن، این شبهه را مطرح نمی‌كردند. به هر حال من همان اوایل از ایشان پرسیده‌ام و برای چیزی که اصلا وجود خارجی ندارد و تحقیق هم کرده باشی، شنیدن یک کلمه کافی است؛ نه.

اکنون که این همسر وی به زندان محکوم شده است، باید از خانم افشار پرسید چه میزان تحقیق کرده که با یک کلمه، پذیرفته که پدر فرزندش در کور کردن نوزادان دیگر نقش نداشته است؟



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy