Wednesday, May 22, 2019

صفحه نخست » ما و سیاست‌های جنگ افروزانه رژیم جمهوری اسلامی و دولت دونالد ترامپ، جمعیت هواداران سوسیال دموکراسی

social_democratie.jpgهم میهنان و مردم آزاده و صلح طلب جهان

سخن از سرنوشت میلیون‌ها انسان، زندگی و هستی آن هاست.
تبلیغ‌ها و اقدام‌های تنش افزا و جنگ افروزانه میان رژیم جمهوری اسلامی و دولت دونالد ترامپ شبح جنگی ویرانگر و خانمانسوز بر فراز میهنمان ایران ومناطق اطراف آن گسترانیده است. این تنش که با جنگی روانی و سیاست دشمن محورانه از هر دوسوی منازعه آغازشده به مرحله‌ای ماجراجویانه، نگران کننده و مخاطره آمیز رسیده است. احتمال درگیری نظامی و خطر فراروئیدن تبلیغ‌ها و اقدام‌های جنگ افروزانه به جنگی گسترده را می‌باید جدی تلقی کرد.

سیاست‌های " هسته ای" جمهوری اسلامی، ماجرای" برجام"، آزمایش‌های موشکی سپاه، اقدامات نظامی خارج از مرزهای کشور درادامه تز" صدور انقلاب اسلامی"، دخالت در سوریه، یمن، لبنان و عراق از عوامل مهم تشدید این بحران هستند. دولت دونالدترامپ و جنگ طلبانی همچون جان بولتن و مایکل پمپئونیز به تحریم اقتصادی و حتی سیاست اعمال فشار حداکثری قانع نیستند، و دولت اسرائیل، عربستان و امارات نیزبسانِ آتش بیاران چنین فضائی آمادۀ انفجار، همچون جمهوری اسلامی و دولت ترامپ به دنبال توسعه طلبی بیشترند.
ما جمهوری اسلامی و رهبران جنایتکار این رژیم راعامل اصلی بروز این وضعیت نگران کننده و خطرناک می‌دانیم بدون اینکه نقش سلطه گرانه و مداخله گرانه دولت دونالد ترامپ و دارو دسته‌های وابسته به وی را در امریکا، اروپا و منطقه نادیده بگیریم.
ما ضمن محکوم کردن سیاست‌ها و اقدام‌های این دو رژیم، براعتراض گسترده خودعلیه جنگ افروزان می‌افزائیم و بهر وسیله‌ای دربرابر سیاست‌های جنگ افروزانه می‌ایستیم و از سیاست تنش زدائی و صلح طلبی حمایت می‌کنیم. ما از نیروهای مترقی، آزادیخواه، ضد جنگ و تروریسم می‌خواهیم متحدانه در برابر سیاست‌های جنگ افروزانه بایستند. ما درتلاش و همکاری با شخصیت‌ها، احزاب و سازمان‌های آزادیخواه و صلح طلب در مبارزه علیه جنگ افروزی و برقراری آزادی و صلح کوتاهی نخواهیم کرد.

جمعیت هواداران سوسیال دموکراسی
۲۰ ما مه ۲۰۱۹ / دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy