Wednesday, May 29, 2019

صفحه نخست » پسر ۱۳ ساله میترا استاد: نجفی مادرم را کتک می‌زد، اسلحه داشت

bezan_052818.jpgپسر ۱۳ ساله میترا استاد گفت: نجفی دست بزن داشت. مدام مادرم را کتک می‌زد یکبار مانع شدم دست مرا شکست. قرار بود با مادرم بیرون برویم من از مدرسه با آژانس باز گشتم پول آژانس نداشتم امدم تا از مادرم پول آژانس را بگیرم که متوجه شدم مادرم مرده است.

به گزارش روزنامه‌ی ایران،‌ سرپرست دادسرای امور تهران، از قتل همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران به اسم میترا نجفی خبر داد و گفت که این زن جوان به علت اصابت گلوله در خانه‌اش به قتل رسیده است.سخنگوی قوه قضائیه در خصوص خبر دستگیری شهردار اسبق تهران در این رابطه هم گفت: بنده از این موضوع اطلاعی ندارم اما می‌دانم تاکنون شخصی به عنوان متهم این قتل دستگیر نشده است.

پسر ۱۳ ساله میترا استاد گفت: نجفی دست بزن داشت.مدام مادرم را کتک می زد یکبار مانع شدم دست مرا شکست. قرار بود با مادرم بیرون برویم من از مدرسه با آژانس باز گشتم پول آژانس نداشتم امدم تا از مادرم پول آژانس را بگیرم که متوجه شدم مادرم مرده است.

وی گفت: شوهر مادرم مجوز اسلحه داشت و همیشه اسلحه را در خانه نگه می داشت. وقتی به خانه رسیدم یک زن و مرد که دختر آقای نجفی و راننده وی بود در حال شکستن در خانه بودند و در نهایت وارد خانه شدیم و جسد مادرم را پیدا کردیم.

جزئیات قتل همسر دوم نجفی از زبان زن همسایه

ازدواجی که جنجالی شد

به گزارش دویچه وله اندکی پس از کناره‌گیری اول محمدعلی نجفی از مقام شهرداری تهران در اسفند ماه سال ۱۳۹۶، عکس‌هایی از او و میترا استاد، همسر دومش که بسیار از او جوان‌تر بود در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و جنجال آفرید.

خانم استاد در آن زمان، در واکنش به این جنجال‌ها گفت: «درست نیست با کسی که واقعا اینقدر برای کشور و نظام زحمت کشیده است، این طور رفتار کنند؛ با تمسخر صحبت کنند که ایشان چرا ازدواج کرده است.»

او به کانال خبری "امید مردم" گفت: «به ما تهمت زدند که ایشان روابط نامشروع داشته است، من قول می‌دهم به همه مردم تا الان من هیچ چیز بدی از دکتر نجفی ندیدم.»

او در مصاحبه دیگری در واکنش به شایعه صیغه‌ای بودن عقد خود و نجفی گفت: «عاشق شدیم و ازدواج کردیم؛ هر فردی می‌تواند عاشق شود و ازدواج کند، بنده عقدنامه دارم و حتی اگر صیغه هم بودم مشکلی نداشت.»

با این حال، پسر ۱۳ ساله میترا استاد امروز پس از مطلع شدن از مرگ مادرش به خبرگزاری‌ها گفته است که محمدعلی نجفی به گفته او دست بزن داشته و مادرش را کتک می‌زده است.

او گفته یک‌بار که می‌خواسته مانع کتک خوردن مادرش شود، محمدعلی نجفی دست او را شکسته است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy