Saturday, Jun 15, 2019

صفحه نخست » چند بازیکن تیم ملی والیبال ایران در «ازدحام» هواداران مصدوم شدند

volley_061419.jpgصدای آمریکا - در اتفاقی عجیب پس از پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل کانادا در لیگ ملت‌ها چند ملی پوش والیبال ایران در ازدحام هوادارانی که به استقبالشان رفته بودند، مصدوم شدند.

در هفته سوم لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ والیبال که در شهر ارومیه در حال برگزاری است، ایران با نتیجه سه بر صفر مقابل تیم ملی والیبال کانادا به پیروزی رسید؛ اما حواشی پس از این پیروزی منجر به مصدومیت چند ملی‌پوش تیم ایران شد.

گزارش‌ها حاکی است که وقتی اتوبوس حامل اعضای تیم ملی والیبال ایران در ارومیه به هتل محل اسکان این تیم رسید، چند بازیکن تیم ملی والیبال ایران، از جمله سعید معروف کاپیتان این تیم، به دلیل «ازدحام بیش از حد هواداران» و «ناتوانی مسئولان در کنترل شرایط» مصدوم شدند.

ایسنا گزارش داده است که هواداران هنگام پیاده شدن بازیکنان از اتوبوس به سمت ملی‌پوشان رفته‌اند که فشار ناشی از این تجمع باعث شد سعید معروف از ناحیه مچ پا، مرتضی شریفی از ناحیه چشم، و فرهاد قائمی هم از ناحیه پا دچار مصدومیت شوند.

👈مطالب بیشتر در سایت صدای آمریکا

مصدومیت این بازیکنان در حالی رخ داده که قرار است تیم ملی والیبال ایران امروز شنبه با لهستان و روز یکشنبه نیز با روسیه بازی کند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy