Friday, Jun 28, 2019

صفحه نخست » ترامپ: ولی‌عهد سعودی دوستی است که کارهای زیادی را برای کشورش انجام داد

98DF45D7-8430-449D-BCCE-10FDF9260B20.jpegالعربیه

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری ایالات متحده آمریکا و شاهزاده محمد بن سلمان، ولی‌عهد پادشاهی عربی سعودی شنبه 29 ژوئن در حاشیه نشست گروه 20 در اوزاکای ژاپن، دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش «العربیه» دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا طی این دیدار ضمن اشاره به همکاری‌های میان دو کشور که فرصت‌های شغلی زیادی را در آمریکا به وجود آورده است، گفت«باعث افتخار این‌جانب است که با ولی‌عهد سعودی دیدار می‌کنم و ایشان دوستی است که کارهای زیادی را برای کشورش انجام داد».

ترامپ در ادامه گفت:« آن‌چه ولی ‌عهد سعودی در مبارزه با تروریسم در کشورش انجام می‌دهد کار شگفت‌آوری است».

از سویی شاهزاده محمد بن سلمان به ترامپ گفت:« تمام جهان ممنون تلاش‌هایتان در مبارزه با تروریسم است». و افزود:« تمام تلاش‌هایمان را به کار گرفته تا کشورمان را توسعه دهیم و این روندی طولانی است».

این در حالی است که دومین روز از اجلاس گروه 20 که در اوزاکای ژاپن منعقد شده است، شاهد برگزاری نشست‌های دوجانبه شاهزاده محمد بن سلمان بن عبدالعزیز با دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری فدراتیو روسیه و همچنین ترزا می، نخست وزیر بریتانیا بود.

پیش‌بینی می‌شد در اجلاس 2 روزه سران گروه 20 که در اوزاکای ژاپن برگزار می‌شود، موضوعات مهمی چون تجارت، تنش‌های ژئوپلیتیکی و خطراتی که در پی تغییرات آب و‌ هوایی جهان را تهدید می‌کند، در جدول فعالیت‌های این اجلاس مورد بحث و بررسی قرار گیرند.

شاهزاده محمد بن سلمان، پس از سفر رسمی دو روزه‌ای به کره جنوبی و دیدار با مقامات این کشور روز پنج‌شنبه در رأس هیأت سعودی شرکت کننده در نشست گروه 20 وارد شهر اوزاکای ژاپن شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy