Saturday, Jun 29, 2019

صفحه نخست » همه چیز درباره کالدرون سرمربی جدید پرسپولیس

calderon_062619.jpgعصرایران؛ احسان محمدی- پیوند کالدرون پرسپولیس شبیه ازدواج‌های دانشجویی است. اگر یک تست درست‌تر یا اشتباه می‌زدند می‌توانست هزار کیلومتر دورتر از هم در دو دانشگاه متفاوت قبول شوند و هرگز همدیگر را نبینند چه رسد به ازدواج! حالا کالدرون هم با هزار «اگر» دارد به پرسپولیس می‌پیوندد. هنوز پایش به ایران نرسیده در اینستاگرام برایش دهها صفحه قلابی ساختند و به نظر از همین حالا عده ای سفره‌شان را پهن کرده‌اند!

آنچه هواداران پرسپولیس در یک‌ماه گذشته تجربه کردند شبیه کابوس در بیداری بود. برانکو همه را غافلگیر کرد و حالا عضوی از باشگاه الاهلی است و مدیران پرسپولیس بعد از یک تور مذاکره دست خالی به تهران برگشتند و به یک باره نام کالدرون مطرح شد.

روزگاری که سردار رویانیان مدیرعامل پرسپولیس بود هم نام او به عنوان سرمربی پرسپولیس سر زبان‌‌ها افتاد اما سرانجام مانوئل ژوزه ای روی نیمکت نشست که هیچ کم از طاعون نداشت. نتایج بد، حاشیه‌های بسیار و بعد شکایت به فیفا و جریمه کمرشکن و ... آن روزها البته کالدرون روزگار بهتری داشت ولی حالا مثل مردی به ایران می‌آید که فقط گذشته پرافتخاری دارد.

985846_453.jpgواکنش هواداران متفاوت است. آنها که با علی دایی میانه خوبی ندارند خوشحالند که کسی غیر از او سرمربی شده، کسانی که اهل خاطره بازی هستند او را به عنوان یک مدافع سختگیر کنار دیه‌گو مارادونا به خاطر می‌آورند. در جام‌جهانی 1982 و 1990 کالدرون عضوی از تیم‌ملی آرژانتین بود. عضوی از تیمی که در فینال 1990 میان اشک های مارادونا در اعتراض به پنالتی آلمان ها غرق شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy