Thursday, Jul 4, 2019

صفحه نخست » ترامپ در روز ملی استقلال آمریكا: امروز از همیشه قدرتمندتریم

1646AA91-0738-4F26-B74A-9FB35D73B3EE.jpegالعربیه

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به مناسبت روز استقلال ایالات متحده گفت، آمریکا امروز از همیشه قوی‌تر است.

رئیس جمهوری آمریکا افزود:«پرچم آمریکا به زودی در مریخ کاشته می‌شود. پنجاه سال پیش، جهان شاهد راه اندازی فضاپیمای آپولو و کاشت پرچم آمریکا در ماه بود. ما به زودی به ماه باز می‌گردیم و پرچم آمریکا را در مریخ خواهیم کاشت».
رئيس جمهوری آمریکا سخنان خود را با تمجید از قهرمانان این کشور آغاز کرد.

او گفت: «ما تاریخ خود را جشن می‌گیریم. ما مردم و قهرمانانی که با افتخار از این پرچم دفاع کرده‌اند. مردان و زنان شجاعی که در ارتش ایالات متحده خدمت می‌کنند. در طول 65 سال گذشته، دشمن موفق به کشتن حتی یک سرباز نیروی هوایی آمریکا نشده است، به این خاطر که آسمان متعلق به ایالات متحده آمریکا است.»

ترامپ افزود: «تا زمانی که ما تاریخ بزرگمان را به یاد داشته باشیم و تا هنگامی که نبرد برای آینده بهتر را متوقف نکرده باشیم، آن وقت چیزغیرممکنی برای آمریکا وجود ندارد و آینده متعلق به آمریکا است.»

جشن روز استقلال آمریکا در روز چهارم ژوئیه امسال به شکلی متفاوت از سال‌های اخیر برگزار شد و علاوه بر برگزاری رژه دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده نیز سخنرانی کرد.

او افزود:« 243 سال پیش پدران ما بزرگترین جمهوری دنیا را تشکیل دادند و آینده این جمهوری درخشان تر است».

ترامپ اظهار داشت: «این روح آمریکاست که پدران بنیانگذار ما را تشویق کرد تا در طول تاریخ باقدرت باشند این روح در کالبد و رگ‌های تمام آمریکایی های میهن پرست جاری است این روح در تک تک شما باقی است».

رئیس جمهوری آمریکا گفت، ایالات متحده بهترین و برترین کشور دنیا در تاریخ بوده و حالا از همیشه هم بهتر است. او با اشاره به فرهنگ رایج تلاش برای پیشرفت و برتری در ایالات متحده تاکید کرد که «برای آمریکا غیرممکن وجود ندارد».

گفتنی است که دونالد ترامپ نخستین رئيس جمهوری آمریکا از زمان هری ترومن، تصمیم گرفت در روز ملی استقلال این کشور سخنرانی کند. اتفاقی که در 70 سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

در مراسم مراسم رژه هوایی در سالگرد روز ملی استقلال آمریکا که به خواست رئيس‌جمهوری آمریکا و در روز چهارم ژوئیه در واشنگتن برگزار شد، جنگنده‌های اف 18 اسکادران نیروی دریایی آمریکا، هلی‌کوپترهای ام اچ 60، وی اچ 92 و همچنین جنگنده‌های اف 35، اف 20 و بمب‌افکن بی 2 حضور داشتند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy