Thursday, Jul 11, 2019

صفحه نخست » فرمانده سپاه: بسیاری روحیه‌شان را باخته بودند که نکند پسر شاه برگردد

sepahShah_071019.jpgمرتضی کشکولی فرمانده سپاه پاسداران در استان لرستان، گفت که در «سال‌های گذشته بسیاری از افراد روحیه‌شان را باختند که انقلاب اسلامی می‌خواهد از بین برود و پسر رضاه شاه برمی‌گردد».

این فرمانده سپاه پاسداران اضافه کرد که «بیانیه گام دوم» رهبر جمهوری اسلامی «پاسخی به این نگرانی‌ها» بود.

او همچنین گفت که «برخی مسئولان مرعوب روشنفکری ‌غرب‌زده شده‌اند»، اما حکومت جمهوری اسلامی «به خاطر بی‌حجابی» از بین نمی‌رود، «چرا که جنس اسلام در ایران با جنس اسلام اسپانیا خیلی فرق می‌کند.»

به گزارش رادیو اسرائیل پاسدار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه پاسداران در استان لرستان گفت که در سال‌های گذشته بسیاری از افراد روحیه‌شان را باختند که انقلاب اسلامی می‌خواهد از بین برود و پسر رضاه شاه برمی‌گردد، ولی با توجه به گام دومی که رهبر جمهوری اسلامی آن را اعلام کرده، این نگرانی بی مورد است.

در یک سال اخیر بسیاری از ایرانیان در تظاهرات اعتراضی خود علیه رژیم، به تجلیل از رضا شاه پرداخته و از شاهزاده رضا پهلوی دعوت کرده بودند به ایران باز گردد و رهبری کشور را بدست گیرد و ایرانیان را از مصیبتی که به آن دچار شده اند، رها سازد.

فرمانده سپاه لرستان گفت: « به واسطه منطق قوی اسلامی که داریم، روزی می‌خواهیم دنیا را مدیریت کنیم ولی متاسفانه در داخل گرفتار سلایق فرهنگی شده‌ایم و عده‌ای از مسئولان مرعوب روشن فکری غرب هستند اما حکومت اسلامی به خاطر بی‌حجابی از بین نمی‌رود، چرا که جنس اسلام در ایران با جنس اسلام اسپانیا خیلی فرق می‌کند.»

از سال گذشته تاکنون دامنه ی اعتراضات مردمی علیه حکومت در سراسر ایران شدت یافته و بارها مردم با شعارنویسی و سر دادن شعارهای مختلفی در حمایت از خاندان پهلوی‎ به خیابان ها آمده اند که شوربختانه این اعتراضات و اعتصابات در یک مقطع زمانی فروکش کرد اما شعارنویسی در حمایت از شاهزاده رضاپهلوی ادامه دارد و در مراکز بزرگ پر جمعیت از جمله استادیوم‎ها ی ورزشی در فصل مسابقات فوتبال نیز علیه نظام و در حمایت از رضا پهلوی شعار سرداده می‎شود.

گفتنی است آن بخش از سخنان کشکولی در مورد بازگشت پسر رضاشاه به ایران در چند رسانه‎ از جمله خبرگزاری سپاه پاسداران سانسور شده است.

سال گذشته، خامنه‎ای به مناسبت چهل سالگی به دید وی انقلاب اسلامی راهبردهای آینده حکومت ایران را در بیانیه‎ای مبسوط اعلام کرد که به بیانیه ،گام دوم انقلاب مشهور شد. در این بیانیه خامنه‎ای به مقایسه دستاورهای انقلاب اسلامی با دوران پهلوی‌ها پرداخته است .



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy