Sunday, Jul 21, 2019

صفحه نخست » نامه‌ی مشاوران میرحسین موسوی به حسن روحانی

10B28E3C-D4C6-4696-A8E6-1D9942E5318B.jpegکلمه
گروه خبر

جمعی از مشاوران میرحسین موسوی، درنامه‌ای خطاب به حسن روحانی رئیس جمهوری، نسبت به سلامت محصورین هشدار داده و خواستار رفع حصر سریع از محصورین شدند.

به گزارش کلمه در بخشی از این نامه با اشاره به رنج و ظلمی که بر محصورین رفته آمده است: "انتظار می‌رود جنابعالی به حکم وظیفه‌ی انسانی و قانونی و وفای به وعده‌های انتخاباتی خود برای رفع حصر از این وجدان‌های بیدار ملت، اقدامی مؤثر انجام دهید و نگذارید تداوم این ستم تاریخی بیش از این بر چهره قانون و ارزش‌های جمهوری اسلامی خدشه وارد کند."

متن کامل این نامه که در اختیار کلمه قرار گرفته به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
با تقدیم سلام و احترام،

همان‌گونه که تصاویر منتشر شده عزیزان مظلوم و محصور ملت به روشنی نشان می‌دهد، فرسودگی جسمانی آنان و خصوصاً شخصیت گرانقدر و خدوم ملت ایران، جناب آقای مهندس میرحسین موسوی، روندی پرشتاب به‌خود گرفته است، به‌صورتی که ایشان بخش اعظم هفته گذشته را درگیر بیمارستان و مشکلات مرتبط با سلامتی خود بودند.

اینک که به تقدیر الهی در پی دادگاه نائب رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی گوشه‌ای از حقایق مستند حوادث سال ۸۸ و ستمی که بر انقلاب و جمهوری اسلامی رفته آشکار شده و به‌رغم تکاپوی متخلفان، در برابر قضاوت منصفانه عامه مردم قرار گرفته است، انتظار می‌رود جنابعالی به حکم وظیفه انسانی و قانونی و وفای به وعده‌های انتخاباتی خود برای رفع حصر از این وجدان‌های بیدار ملت، اقدامی مؤثر انجام دهید و نگذارید تداوم این ستم تاریخی بیش از این بر چهره قانون و ارزش‌های جمهوری اسلامی خدشه وارد کند.

در شرایطی که کشور با سخت‌ترین فشارها و رویارویی‌های خارجی خویش مواجه است، چنین تلاشی یقیناً در جهت تقویت همدلی و انسجام داخلی، بیش از هر زمان دیگر به سود منافع ملی و اقتدار میهن عزیزمان ایران است.

و من الله توفیق

اردشیر امیرارجمند، قربان بهزادیان‌نژاد، سیدعلیرضا بهشتی‌شیرازی، سیدعلیرضا حسینی‌بهشتی، سیدمحمدرضا حسینی‌بهشتی، ابوالفضل فاتح، فرشاد مؤمنی



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy