Monday, Jul 29, 2019

صفحه نخست » پاسخ خامنه ای به نامه گلایه‌آمیز ظریف، واکنش سخنگوی وزارت خارجه

zarif_072819.jpgمحمد مهاجری از نامه‌ای خبر داد که وزیر خارجه به محضر رهبر معظم انقلاب ارسال کرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از خبرآنلاین، محمد مهاجری در کانال تلگرامی خود نوشت: «گفته می‌شود اخیرا و به دنبال پخش سریال «گاندو»، محمدجواد ظریف در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب از موج توهین‌ها و تهمت‌ها گلایه کرده و نوشته است حتی اگر بخشی از این حجم تخریب درست باشد، ادامه خدمت وی در سمت وزارت امور خارجه شرعا جایز نیست.

شنیده شده است حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پاسخ ظریف فرموده‌اند: «من مطلقا راضی نیستم که به شما کمترین اهانتی بشود.»

سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوالی درباره نامه ظریف به مقام معظم رهبری در مورد سریال گاندو و حواشی آن گفت : بله این خبر تایید است و چنین نامه‌ای نوشته شده است.

به گزارش «انتخاب»، سید عباس موسوی در نشست خبری خود افزود: صدا و سیما از سازمان های زیر نظر رهبری است و اگر قرار بود گلایه ای باشد خدمت ایشان گفته می شد.

او افزود: آنچه در این سریال تلاش می شود از وزیر خارجه و وزارت خارجه یک چهره منفعل و بی عمل و واداده نشان داده می شد که ما فکر کردیم اگر چنین چیزی هست و آقای ظریف هم گفتند این سریال را ندیده است و اساسا تلویزیون نگاه نمی کند و اگر قرار است ایران به عنوان کشور مقتدر چنین وزیری داشته باشد که این سریال ترسیم می کند ماندن ما و این وزیر و وزارت خارجه جایز نباشد و به لحاظ شرعی باید کسی باشد که همزمان عزت مصلحت و حکمت را سرلوحه کار خود قرار دهد و از صلابتی برخوردار باشد که زبان گویای چنین ملت و تاریخی باشد.

موسوی اضافه کرد: مقام معظم رهبری هم پاسخ دادند که مطلقا راضی نیستند به این مجموعه و ایشان اهانتی صورت بگیرد. امیدوارم گوش شنوایی باشد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy