Saturday, Aug 10, 2019

صفحه نخست » انتشار دومین فیلم و ۳ فایل صوتی از «فساد جنسی» استاندار کهگلویه و بویراحمد

amad3_080919.jpgآمدنیوز با هدف اطلاع جامعه از مفاسد مدیران ارشد جمهوری اسلامی، برای نخستین‌بار فیلم دیگری از «فساد جنسی» استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد در دولت حسن روحانی را منتشر می‌کند. بر اساس سیاست‌گذاری جدید رسانه‌ی «آمدنیوز»، زین پس تمامی مفاسد مقامات جمهوری اسلامی از جمله «مفاسد جنسی» انان در این رسانه منتشر خواهد شد. علت این سیاست‌گذاری جدید، فشارهای بسیار زیاد حکومت در حریم خصوصی مردم است.

فایل‌ های صوتی مکالمه‌ی «استاندار انقلابی» کهگیلویه و بویراحمد با دوست دخترش - پرستوی جوان امنیتی:

بر این اساس، تا زمانی‌که جمهوری اسلامی مردم را در حوزه‌ی «حریم خصوصی» آزاد نگذارد، «آمدنیوز» به حریم خصوصی هیچ‌یک از مقامات جمهوری اسلامی رحم نخواهد کرد. پس از انتشار فیلم نخست استقبال عمومی از این اقدام «آمدنیوز» به قدری بالا گرفت که مدیران این رسانه را به ادامه‌ی این مسیر سخت مصمم کرد. «علی‌محمد احمدی» استاندار پیشین کهگلویه و بویراحمد که برای انتخابات مجلس از این سمت استعفا داده، در اقدامی وقیحانه گفته است که این ویدیو توسط یک سرویس جاسوسی در منزلی که وی برای دختری جوان اجاره کرده بوده، کارگزاری شده و دختر جوان نیز صیغه‌ی وی بوده است! این در حالی است که اساسا صیغه، شامل دختری نمی‌شود که باکره باشد و در فیلم نخست کاملا مشخص است که دختر جوان، پایین‌پوش خود را از تن جدا نکرده است!

«علی محمد احمدی» هم‌چنین در ادامه‌ی سخنانش اظهار کرده که آن سرویس جاسوسی از او خواسته به کانادا برود و علیه جمهوری اسلامی مصاحبه کند!! و او نپذیرفته و فیلم منتشر شده و انتشار این فیلم به دلیل «مواضع انقلابی» او بوده است!! «آمدنیوز» جهت رسوایی این استاندار فاسد سکسی انقلابی، فیلم دوم فساد جنسی وی با یکی دیگر از دختران جوان را منتشر می‌کند. لازم به ذکر است که فیلم‌های بعدی که مربوط به برخی سرداران سپاه، مدیران دولتی و کارگزاران حکومتی است، به تناوب در این رسانه منتشر خواهد شد

فایل صوتی ۲:

فایل صوتی ۳:



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy