Wednesday, Aug 14, 2019

صفحه نخست » بخشش «نجفی» از سوی خانواده میترا استاد

ghasas_081319.jpgبرادر میترا استاد از بخشش نجفی خبر داد و در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «آقای محمدعلی نجفی را بخشیدیم و از خون عزیزمان گذشتیم و خرسندیم که هیچ معامله‌ای با خون آن بزرگوار نکردیم».

به گزارش خبرآنلاین، مسعود استاد برادر میترا استاد همسر محمد علی نجفی شهردار سابق تهران در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

« به واسطه پادرمیانی بزرگان کرمانشاه و کشور و همچنین وکلای عزیزمان آقای مسعود افرازه و محمود حاجلویی، پدرم ، مادرم و مهیارمان ، آقای محمد علی نجفی را بخشیدیم و از خون عزیزمان گذشتیم و خرسندیم که هیچ معامله ای با خون آن بزرگوار نکردیم و امیدواریم آقای محمد علی نجفی در این چند صباح باقیمانده به دور از سیاست به تزکیه نفس بپردازد . اجر همه خیر خواهان و هدایت همه بدخواهان به راه راست را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم».

محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران که سابقه وزارت و معاونت رییس جمهور در دوران سازندگی، اصلاحات و تدبیر و امید را در کارنامه دارد 7 خرداد ماه امسال همسر دومش را در منزل شخصی به قتل رساند و همانروز با معرفی خود به پلیس به قتل اعتراف کرد. وی در دادگاه به قصاص محکوم شد.

5241690.jpg

پیشتر اخباری درباره رضایت خانواده استاد در صورت دریافت مبلغ ۱۰ میلیارد تومان و صرف‌نظر کردن آن‌ها از قصاص منتشر شد، اما برادر میترا استاد این خبرها را تکذیب کرده بود.

محمدعلی نجفی همچنین گفته بود که یکی از «نهادهای امنیتی» سخنان او را شنود می‌کرد و در اختیار میترا استاد، همسر دوم نجفی، قرار می‌داد. وزارت اطلاعات به گفته‌های نجفی واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.

پیش از این اتهامات آقای نجفی «قتل عمد» میترا استاد، «حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز» و «ایراد صدمه بدنی عمدی» با تقاضای اولیای دم مبنی بر قصاص اعلام شده بود.

در پی قتل میترا استاد، دادگاه اتهام قتل عمد از سوی نجفی را «محرز» دانسته و با توجه به تقاضای خانواده مقتول، حکم به قصاص نجفی داده بود.

با توجه به رضایت شاکیان، پیش بینی می شود محمدعلی نجفی از نظر جنبه عمومی جرم قتل، تنها با محکومیت چندساله زندان مواجه شود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy