Wednesday, Aug 14, 2019

صفحه نخست » بیل کلینتون، رئیس‌جمهور اسبق آمریکا با لباس زنانه

تابلو نقاشی عجیبی از بیل کلینتون در منزل میلیاردر آمریکایی که به سوء استفاده جنسی از کودکان متهم بود و در زندان خودکشی کرد، کشف شد.

به گزارش اسپوتنیک، دیلی میل نوشت تابلویی عجیب از بیل کلینتون، رئیس جمهور پیشین آمریکا بر روی دیوار منزل جفری اپستین، میلیاردر آمریکایی که به سوء استفاده جنسی از کودکان متهم بود و در زندان خودکشی کرد، کشف شد.

کارآگاهان در جست‌وجو در منزل مجلل جفری آبستین در منهتن، نقاشی بیل کلینتون را در حالی که با یک لباس آبی‌رنگ زنانه و کفشی پاشنه‌بلند به رنگ قرمز در دفترش در کاخ سفید نشسته است را یافتند.

989898.jpg

​به نوشته این روزنامه انگلیسی این لباس زنانه بلند شبیه به لباسی است که مونیکا لوینسکی به تن داشت. همچنین همسرش هیلاری کلینتون هم چنین لباسی داشته و در چند مناسبت با آن حاضر شده بود.

این نقاشی توسط «پاترینا راین کلایدی» خلق شده و هنوز مشخص نیست این میلیاردر اصل آن را خریداری کرده یا یکی از تابلوهای تقلیدشده از آن را در اختیار داشته است.

گفتنی است جفری آبستین که از دوستان نزدیک دونالد ترامپ بود به اتهام فریب ده‌ها کودک ونوجوان و سوءاستفاده جنسی از آنها مجرم شناخته شد و به چهل سال زندان محکوم شده بود، اما چند روز پیش در زندان خودکشی کرد، امری که وکیل مدافع قربانیانش آن را به شدت رد می‌کند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy