Monday, Aug 26, 2019

صفحه نخست » فرمانده ارتش اسرائیل: «قاسم سلیمانی، خود شخصا فرماندهی واحد پهپادهای تهاجمی را به عهده داشت»

871A5B90-C5F9-4922-AE6C-B0EF7AF90623.jpegرادیو اسراییل

ارتش اسرائیل امروز (دوشنبه) از هویت دو تن از افرادی که در حمله هوایی به مرکز استقرار پهپادهای سپاه قدس در نزدیکی دمشق کشته شدند پرده برداشت. این دو تن ایرانی نیستند، ولی در حکومت ایران تعلیم پرواز پهپادهای جنگی را گذراندند و همراه با پهپادها از ایران به سوریه آمدند تا ترتیب شلیک آن ها را بدهند.

اسامی این دو تن، حسن یوسف زَبیب ۲۳ ساله و همچنین یاسر احمد ساهر (۲۲ ساله) اعلام گردید که هر دو از شیعیان لبنانی بودند که رژیم اسلامی آن ها را به ایران آورد تا یک دوره پرواز پهپادها را بگذرانند و برای انجام تعرض تروریست علیه شهروندان اسرائیل آماده شوند.

عکس های این دو تن نیز انتشار یافت که آن را می توانید در وبسایت رادیس دات اورگ مشاهده بفرمائید.

این دو تن بارها به ایران سفر کرده بودند و تصویر دیگری از آن ها هنگام پرواز با هواپیمای ماهان ایر به تهران، انتشار یافته است.

قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس، در حساب توییتری خود، بی آن که به صراحت از حمله هوایی اسرائیل نام ببرد، نوشت: «این ها رفتارهای عاقلانه ای نیست و بی تردید، آخرین تلاش مذبوحانه رژیم صهیونیستی تلقی می شود».

رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل، ژنرال آوی کوخاوی، در سخنانی گفت که او تردیدی ندارد که قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس، خود شخصا فرماندهی واحدی را به عهده داشته که ماموریت آن پرواز دادن پهپادها به سوی خاک اسرائیل به هدف بمباران و کشتار بوده است.

ژنرال کوخاوی که روز گذشته (یکشنبه) به دیدار سربازان در شمال کشور و در نزدیکی مرز سوریه رفت، به خبرنگاران گفت که او تردیدی ندارد که عامل طراحی حمله پهپادی به اسرائیل، شخص قاسم سلیمانی بوده و هم او بوده که نظارت و فرماندهی برای اجرای این ماموریت را نیز به عهده داشته است.

در عین حال، منشه امیر امروز در یک مصاحبه رادیویی به زبان عبری گفت که از دیدگاه او، اسرائیلیان، قاسم سلیمانی را بیش از حد بزرگ می کنند و به او اعتبار می دهند. ولی طراح اصلی عملیات و سیاست ها، گروهی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران و شخصی علی خامنه ای می باشد.

منشه امیر بر این باور است که رژیم ایران با بزرگ نمایی نقش قاسم سلیمانی، در آن چه که "پیروزی های درخشان سپاه قدس" توصیف می کنند، آن است که در انتخابات پارلمانی بعدی خواهند کوشید قاسم سلیمانی را به میدان آورند و بکوشند مدیریت کشور به دست او سپرده شود.

*****

توضیح عکس بالا:
حسن یوسف زبیب و یاسر احمد ساهر دو از نیروهای شیعه لبنانی، در راه پرواز به ایران برای فراگیری پرواز دادن پهپادهای جنگی



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy