Sunday, Sep 29, 2019

صفحه نخست » آقای عطاءالله خان! حالا شما این وسط بُل نگیر!؛ ف. م. سخن

AE9D429B-7489-482F-84C6-2C9CEEA3EB7B.jpegمی گویند از آب گِل آلود ماهی گرفتن!

حالا شده است حکایت عطاءالله خان مهاجرانی، وزیر پیشین فرهنگ اسلامی و ماهیگیری اش در آب فعلا گِل آلود اپوزیسیون خارج از کشور.

خوب هم می داند که کی قلاب را تووی آب بیندازد عطا خان! بالاخره آن لبخند های ملیحی که مردم خیلی آن را دوست دارند و برایش می میرند، باید از یک طینت برخاسته باشد که شبیه به آن طینت شود! این بار هم عطا حتما با آن لبخند ملیح قلاب را تووی آب انداخته تا برای اسلام ماهی بگیرد! مثل ماهی درشت سلمان رشدی و آیات شیطانی که برای خمینی گرفت و او هم نامرد همه را به یک ضرب بلعید!

حالا بگذریم از این حرف ها. دیدم ایشان ایراد گرفته اند به سن و سال افراد مخالف حکومت اسلامی، با نیم نگاهی به جلسه ی دیروز «شورای گذار».

9FF96357-6EA3-4EC0-8160-A32C8A45614F.jpeg

در ذهن ام خیلی چیزها در توضیح و نقد و رد این موضوع درخشیدن گرفت، ولی یکهو یک چیزی به ذهن ام زد که همه ی آن توضیحات و نقدها و ردیه ها را بی فایده کرد و همین این یک چیز باعث خوشحالی پیرمردهای اپوزیسیون هم می شود:

از قدیم گفته اند که دود از کُنده بلند میشه! عطا خان خودش یکی از این کنده هاست! مگر نه این که جایی که یک جوان امروز روغن نباتی خور، توانایی گرفتن یک زن هم ندارد، عطا و همسن و سالان او در حکومت اسلام، چند تا چند تا زن می گیرند و صیغه می کنند و قس علی هذا؟!

پس پیری نشانه ی از کار افتادگی نیست نه در همسرگزینی نه در کار سیاسی!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy