Sunday, Sep 29, 2019

صفحه نخست » عطاءالله مهاجرانی: اپوزیسيون جمهورى اسلامى دچار مرگ قسطى شده است

DAF7A0D7-E3E2-48BF-AE9B-3C7FC59FFC3E.jpegبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، «امروز داشتم رمان مرگ قسطى نوشته سلين و ترجمه سحابى را می‌خواندم. نيم گوشى هم به نشست شوراى گذار داشتم! معدل سنى شوراى گذار بالاى هفتاد سال است. يك دهه ديگر اين مجموعه زمينگير مى شوند و جمهورى اسلامى ايران برقرار خواهد ماند! اپوزیسيون جمهورى اسلامى دچار مرگ قسطى شده است.»

DB0A9E91-B3A2-4F2B-B449-6E19CBC906D7.jpeg
متن فوق بخشی از نظرات عطاءالله مهاجرانی وزیر فرهنگ و ارشاد در دوره ریاست جمهوری محمد خاتمی و ساکن لندن است که در حساب توئیتری خود نسبت به عملکرد شورای مدیریت گذار و میانگین سنی اعضای آن انتقاد کرده است.

«شورای مدیریت گذار» یک تشکل سیاسی جدید متعلق به اپوزیسیون است که مبتکر آن حسن شریعتمداری است. این شورا با عناوین عوام‌فریبانه‌ای چون "گذار بدون قید و شرط از جمهوری اسلامی" و "گذار به دموکراسی در ایران"، هدف فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران را دنبال می‌کند. اما این روزها انتقادها از این شورا بالا گرفته است و برخی از طرفداران آن از جمله عطاءالله مهاجرانی بر این باورند که چند آدم سالخورده عضو آن هستند که فکرشان کار نمی‌کند و همچنان نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy