Wednesday, Oct 23, 2019

صفحه نخست » برگزاری دادگاه تعدادی از امضا کنندگان نامه «استعفای خامنه‌ای»

14zan.jpgرادیو فردا - بر اساس گزارش‌ها دادگاه چندین نفر از نویسندگان نامه «استعفای خامنه‌ای» برگزار شده است.

محمدحسین آقاسی، وکیل دادگستری، در مصاحبه با وب‌سایت رادیو فردا خبر داد که روز دوشنبه، ۲۹ مهر، دادگاه گیتی پورفاضل، شهلا انتصاری و زهرا جمالی برگزار شده است.

وی که وکالت گیتی پورفاضل و شهلا انتصاری را بر عهده دارد، گفت که در این جلسه دفاعیات ارائه شده و احتمالا حکم این دو نفر هفته آینده صادر خواهد شد.

آقای آقاسی همچنین خبر داد که دادگاه واحدیان شاهرودی که در مقابل دادگاه انقلاب مشهد تجمع کرده بودند دوشنبه هفته آینده در مشهد برگزار خواهد شد.

در همین حال بر اساس گزارش‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی دادگاه مریم منصوری، یکی از امضاءکنندگان این بیانیه، روز سه‌شنبه، ۳۰ مهر، برگزار شده است.

مطالب بیشتر در سایت رادیو فردا

۱۴ تن از کنشگران حوزه زنان در داخل ایران در مرداد ماه با انتشار بیانیه‌ای خواستار استعفای علی خامنه‌ای از مقام رهبری جمهوری اسلامی و «گذار از جمهوری اسلامی» شدند.

تعدادی از این زنان از جمله نرگس منصوری، فرنگیس مظلوم، فاطمه سپهری، شهلا جهان‌بین، شهلا انتصاری، گیتی پورفاضل و زهرا جمالی بازداشت شده‌اند.

پیش از بیانیه این زنان نیز ۱۲ مرد و ۲ زن از فعالان مدنی و سیاسی داخل کشور با انتشار بیانیه‌ای در روز سه‌شنبه، ۲۱ خردادماه، خواستار استعفای علی خامنه‌ای از رهبری و تغییر بنیادین قانون اساسی شده بودند.

همچنین ۱۰ فعال مدنی که روز ۲۰ مرداد، در اعتراض به حکم سنگین زندان برای کمال جعفری یزدی، یکی از امضاءکنندگان این نامه، درمقابل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد تجمع کرده بودند بازداشت شدند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy