Monday, Oct 28, 2019

صفحه نخست » آمریکا: خلیفه "داعشیعه" را در یک تونل در حالی که از ترس جیغ میکشید گیر انداخته و مثل یک سگ کشتیم

balablog_102319.jpgاز بالابلاگ سایت بالاترین

امروز دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد البغدادی خلیفه داعش (بزرگ ترین و وحشی ترین سازمان تروریستی اسلامی تاریخ) را نیروهای ویژه آمریکایی طی یک عملیات دو ساعته کشته اند. آمریکایی ها با همکاری اطلاعاتی با عراق توانستند محل مخفی شدن این تروریست را پیدا کرده و شبانه و به صورت غافلگیرانه به آنجا حمله کردند. ترامپ گفت به صورت زنده شاهد صحنه های عملیات بوده است و شاهد این بوده که البغدادی به درون یک تونل فرار کرده و با ترس و وحشت فریاد میکشیده است و در نهایت خود را با یک جلیقه انفجاری، منفجر کرده است. ترامپ همچنین افزود که البغدادی مانند یک قهرمان نمرد بلکه با ترس و وحشت و مث یک سگ کشته شد.

نیروهای ویژه آمریکا 11 کودک رو حین عملیات نجات دادند و تنها سه کودک باقی ماند که البغدادی حین فرار با خودش آنها را به درون تونلی برد و در نهایت با منفجر کردن خودش، باعث کشته شدن آنها نیز شد. هیچ کدام از نیروهای آمریکایی کشته نشدند و حتی زخمی نیز نشدند و تعدادی از افراد داعش نیز دستگیر شدند که اطلاعات ذیقیمتی از آنها به دست خواهد آمد. به گفته ترامپ، این عملیات به طرز باورنکردنی ای موفقیت آمیز بوده.

اما سوال من اینست (که تیتر این مطلب هم بر اساس آن تنظیم شده) که آیا امکان دارد همانطور که شاهد کشته شدن خلیفه داعش بودیم، روزی هم شاهد کشتن خلیفه داعشیعه باشیم و رئیس جمهور آمریکا (ترامپ یا هر که باشد) در تلویزیون ظاهر شده و با پوزخند بگوید نیروهایش خامنه ای را در سوراخ موشی مث یک سگ کشته اند در حالیکه از ترس فریاد و زوزه میکشیده است؟ کمی دور از ذهن به نظر میرسد به دلیل عدم علاقه ترامپ و احتمالا رئیس جمهور بعدی به شروع یک جنگ بزرگ دوباره، ولی همیشه در تاریخ شاهد غافلگیری ها و اتفاقات به ظاهر غیرممکن بوده ایم. به قول معروف هرگز نگو هرگز!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy