Friday, Nov 15, 2019

صفحه نخست » کاوه موسوی: بازداشت حمید نوری ناقوس فرو ریختن مصونیت سران حکومت اسلامی را به صدا در آورد + ویدئو

Kaveh_Mousavi.jpgشورای مدیریت گذار ـ دکتر کاوه موسوی، مشاور عالی حقوقی شورای مدیریت گذار، در مصاحبه خود با تلویزیون من و تو گفت: "این بازداشت اولین نمونه از بازداشت تبهکاران جمهوری اسلامی است که ناقوس فرو ریختن مصونیت انها را بصدا در آورده است". وی در این مصاحبه پیامی به سران و مزدوران جمهوری اسلامی داد که اگر با قانون همکاری کنند فرصت این را خواهند داشت که حکم کمتری بگیرند؛ وی تاکید کرد که سران حکومت باید بدانند که دوران مصونیت، دوران پاسخ ندادن‌ها و دوران قتل عام‌ها به پایان رسیده‌اند.

مشاور عالی حقوقی شورای مدیریت گذار از فعالین حقوق بشری خواست که اطلاعات خود را از طریق تارنمای دادستانی شورا، در اختیار او و همکارانش قرار دهند. وی در ادامه اضافه کرد: "امیدی به نمایندگان حقوق بشر سازمان ملل ندارد که بتوانند در داخل جمهوری اسلامی کاری بکنند، زیرا این حکومت قانون نمی‌شناسد". بنابراین ما می‌خواهیم از طریق قوانین بین المللی سران حکومت را به دست عدالت بسپاریم.

این حقوقدان اعلام کرد که ما تضمین می‌کنیم که سران حکومت زمانی که بدست قانون و عدالت سپرده شدند، نه اعدام و نه شکنجه خواهند شد؛ و حتی اگر همکاری کنند و عملا ابراز پشیمانی نمایند حکم آنها کمتر نیز خواهد شد. ما مثل سران این حکومت نیستیم که دشمنانمان را بکشیم، ما آنها را به قوانین و دادگاه‌های بین المللی می‌سپاریم و تضمین می‌کنیم که احکام عادلانه‌ای در مورد آنها اجرا خواهند شد.

ویدیوی کامل مصاحبه شبکه من و تو با دکتر کاوه موسوی:



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy