Saturday, Nov 16, 2019

صفحه نخست » آقای پمپئو! حمایت کلامی باد هوا ست! اگر با مردم ایران هستید فکری به حال اینترنت و ماهواره بکنید!؛ ف. م. سخن

A150F013-E051-46E6-8E30-9AA530F9E391.jpegآقای مایک پمپئو، وزیر خارجه امریکا، در توییتی، خطاب به ملت ایران نوشته است:
«ایالات متحده با شماست»!

خدمت جناب -پمپئو ضمن تشکر از توییت تکراری شان- عرض می کنیم که به قول مردم ایران حرف و حمایت کلامی باد هواست! اگر واقعا با مردم ایران هستید، بفرمایید با تکنولوژی فوق پیشرفته تان، همان طور که قبلا هم وعده داده بودید و اجرا نکرده بودید، اینترنت قطع شده ی مردم را به دست شان برسانید، و از طریق سایت های منطقه ای تان، پارازیت های ارسال شده توسط جمهوری اسلامی برای ایجاد اختلال در امواج تلویزیونی را خنثی کنید.

در غیر این صورت به همین پیام مثلا حمایتی بسنده کنید و اجازه بدهید که مردم ایران بدون کشیده شدن پای شما به میان، به حرکت اعتراضی شان ادامه بدهند و دستکم شما بار خاطر مان نشوید.

1ECE73E5-195C-4DD5-AEC8-E6178CEA2466.jpeg

جناب پمپئو شاید به یاد داشته باشند که وقتی کمونیست ها، علیه بوریس یلتسین و دولت ضد کمونیستی او می خواستند کودتا کنند، بچه های روس، به کمک اینترنتی که آن روزها هنوز همگانی نشده بود، توانستند کودتاگران را بر سرِ جای خود بنشانند و به یاری یلتسین و مردم روسیه که ۷۰ سال در اسارت کمونیست ها بودند بر خیزند.

امروز در ایران، تلویزیون های ماهواره ای هم قابل مشاهده نیست. حرکت اعتراضی مردم ایران بدون خبر و خبر رسانی، به شکست منتهی خواهد شد.

اگر ایالات متحده واقعا مردِ ره است و همراه مردم ایران، می تواند با حل این دو مشکل «فنی»، و نه «نظامی» به کمک مردم آزادی خواه ایران بر خیزد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy