Monday, Nov 18, 2019

صفحه نخست » هشدار رئیس جمهور به معترضان + روحانی: معترضین عددی نیستند

rouh_111719.jpgآن قدر دوربین داریم که رانندگان را شناسایی کنیم

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اعتراض‌ها به افزایش قیمت بنزین گفت که دولت «به هیچ عنوان اجازه اغتشاش و ناامنی به هیچ کس نخواهد داد اما اعتراض حق همه مردم است می‌توانند اعتراض، صحبت و نقد کنند».

حسن روحانی روز یکشنبه ۲۶ آبان در جلسه هیات دولت گفت: «خودرو در اختیار من است که استفاده کنم نه اینکه راه‌بندان درست کنم. اگر راه‌بندان درست کردم خوشبختانه آن قدر سیستم مانیتور و دوربین داریم که خودرو، پلاک آن و راننده مشخص می‌شود».

وی از قوه قضائیه خواست با کسانی که «راه‌بندان ایجاد کرده» و یا «به بانک، مرکز پلیس و صداوسیما حمله» کردند برخورد کند و افزود که این اقدامات «غیرقابل تحمل» است.

رئیس‌جمهوری ایران همچنین گفت که دستور داده است از دوشنبه شب کمک‌های معیشتی به خانوارهای متوسط و کم درآمد پرداخت شود.

حسن روحانی با اشاره به تحریم ها اعلام کرد که دولت برای تامین بودجه خود به جز سه راه فروش نفت و افزایش مالیات و کاهش یارانه راه دیگری ندارد.

وی تاکید کرد که «فروش نفت ما با محدودیت‌هایی مواجه است و مالیات را هم نمی‌توان زیاد افزایش داد».

آن‌هایی که تخریب می‌کنند عددی نیستند

رئیس جمهور ایران با بیان اینکه «آنهایی که تخریب می کنند عددی نیستند» گفت: «خودم فیلم های بسیاری از این موارد را دیدم. عدد اینها چند نفر و تعداد آنهایی که تخریب می کنند چند نفر هستند، عددی نیست و این به معنی هوشیاری و بیداری مردم است. از مردم تشکر می کنم و می خواهم این طرح که طرح ملی است و به نفع مردم و اقشار مستضعف خواهد بود، حمایت کنند و بدانند در کل به نفع جامعه و کشور خواهد بود.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy