Thursday, Nov 21, 2019

صفحه نخست » حکومت ایران از حشد الشعبی در کشتن معترضین، خونخوارتر است

sarkoob_112119.jpgرادیو اسرائیل - در سه روز اول اعتراضات مردمی در ایران، لباس شخصی های حکومت اسلامی بیش از "۲۳۳۳ میلیارد تومان به اموال عمومی مردم خسارت زدند . جمهوری اسلامی که خود پیش از روی کار آمدنش در ایران ، پیرو دستورات خمینی سابقه درخشانی در تخریب وآتش زدن اموال دولتی و مردمی دارد می گوید تظاهر کنندگان اشرار هستند و اقدام به تخریب اموال مردم کرده اند .

در اعتراضات مردمی ایران علیه گرانی ناگهانی نرخ بنزین بیش از ۰ ۱۸جایگاه سوخت توسط عوامل حکومت ایران آتش زده شد.

روزنامه ایران نزدیک به دولت روحانی نوشته است : هنوز برخی از استان‌ها میزان خسارت‌های وارده را گزارش نکرده‌اند، اما خسارت‌های وارده ،برابر با ۷.۵ درصد از کل درآمدهای سالانه ناشی از افزایش قیمت بنزین است.

این روزنامه نوشته که خسارت وارده بر پمپ بنزین‌ها، شبکه اورژانس و شبکه بانکی کشور را به ترتیب ۶۴ میلیارد، ۶۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیارد تومان ارزیابی کرده است.

گفته شده ااست که سپاه پاسداران یکی از نهادهای طرف قرارداد با پایگاه های سوخت در ایران است و این نهاد عهده دار مجوز ساخت و تامین تمامی امکانات آن است . که عامل اصلی آتش زدن این جایگاه ها نیز کار سپاه پاسداران است .

برخی از شاهدان عینی در تظاهرات مردمی در ایران گفته اند : مردم کاری به آتش زدن پایگاه های سوخت و دیگر اماکن دولتی و عمومی نداشته اند و این خود ماموران حکومتی بودند که با اتش کشیدن و تخریب این اماکن قصد بر بر هم زدن اعتراضات آرام مردم را داشتند . حکومت ایران از هر ترفندی برای سرکوب و خوشنت بار نشان دادن اعتراضات آرام مردمی استفاده می کند.

مردم بی دفاعی که بدون سلاح سرد و گرم و تنها با شعار دادن و خاموش کردن ماشین هایشان به گرانی بنزین اعتراض کردند به گلوله جنگی و گازاشک آور بسته شدند . حال چگونه ممکن است که اقدام به آتش زدن اموال مردمی و جایگاه سوخت بزنند .؟؟؟؟

استقرار نیروهای پلیس ، بسیج و لباس شخصی ها در شهرهایی که بیشترین اعتراض ها را داشت گسترده تر شده است .

به گزارش شاهدان عینی خوزستان ،کرمانشاه ،کردستان، شیراز، ، مشهد، تهران و کرج از جمله شهر‌هایی هستند که حضور پلیس در خیابان این شهر‌ها قابل توجه گزارش شده است.

چند روز پس از کشته شدن شماری از معترضان در کرمانشاه و بهبهان و شیراز هنوز اجساد جان باختگان را به آ نها تحویل نداده اند و در کردستان با تحویل بعضی از اجساد قربانیان از آنان تعهد گرفته اند که خاکسپاری باید در سکوت و شبانه باشد.

به گفته برخی منابع خبری حدود ۴۰ نفر از مجروحان تظاهرات اخیر در یکی از بیمارستان‌های غرب تهران بستری شده‌اند.

حکومت ایران در جریان این اعتراضات مردمی هم چنان به شناسایی و بازداشت معترضین در کشور ادامه می دهد .پاسدار عابدین خرم، فرمانده سپاه استان آذربایجان شرقی از دستگیری حدود ۳۰ نفر در جریان اعتراض‌ها در شهر تبریز خبر داده و گفته است : در تلاش برای دستگیری لیدرهای این اعتراضات هستیم .

درادامه ناآرامی ها در ایران سازمان لیگ برتر فوتبال ایران نیز اعلام کرد که "به دلیل عدم وجود شرایط لازم"، چهار دیدار از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال لغو و به زمان دیگری موکول شده است.

حکومت ایران سعی دارد تا جنبش خودجوش مردم ایران را مدیریت شده از سوی کشورهای خارجی معرفی کند و معتقد است که این تظاهرات از سوی امریکا و اسرائیل هدایت می شود .



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy