Thursday, Nov 21, 2019

صفحه نخست » بیانیه "پشتیبانی از خیزش مردم ایران در براندازی نظام استبداد جمهوری اسلامی"

protest2.jpgچند روزی است که دولت منتصب ولی فقیه با بی دادگری و صرفا برای تامین کوتاه مدت منابع مالی نظام اقتصادی ورشکسته خود، ملت ایران را به زیر تازیانه جدیدی گرفته و با گران کردن قیمت بنزین خشم فرو خفته ملت را شعله ور کرده است. کاربدستان نظام اسلامی با ژاژ خواهی فراوان، گرانی بنزین و آثار تورمی آن را به نفع مردم می‌دانند و ملت بپا خواسته در بیش از صد شهر کشور را طبق معمول عده معدودی اغتشاش گر می‌نامند.

در این چند روز، کاربدستان نظام استبداد دینی حاکم بر ایران لحظه‌ای دست از تهدید، احضار، سرکوب، دستگیری و کشتار برنداشتند، و با به آتش کشیدن بانک‌ها، پمپ بنزین‌های خصوصی و خودرو‌های شخصی از یک سو، قطع اینترنت و تلفن و استفاده از سربازان سایبری خود در فضای مجازی و انتشار آدرس‌ها و اطلاعات غلط سعی در منحرف کردن افکار عمومی و خاموش کردن شعله‌های اعتراضات مردم جان به لب رسیده و بپا خواسته دارند.

اما زهی خیال باطل!
ملت ایران سالهاست به این نتیجه رسیده است که با وجود قانون اساسی موجود، وجود دکان‌های مذهبی متعدد، اقتصاد رانتی ـ دولتی، نبود آزادی‌های سیاسی و اجتماعی، محروم بودن از حق انتخاب شدن و انتخاب کردن، اقدام ملایان در صدور انقلاب و گسترش شیعه گری و تقابل و دشمنی با جهان غرب هیچ راه رستگاری برایش میسر نیست جز با سرنگونی نظام مذهبی حاکم.
برای نیل به این خواسته، ما پشتیبانی خود را از خیزش سراسری مردم کشور عزیزمان ایران اعلام می‌کنیم و خاطر نشان می‌سازیم که این خیزش متکی بر دادخواهی ملت ایران است و نیازمند پشتیبانی ایرانیان آزادیخواه و دموکراسی خواه سراسر جهان و سازمان‌های مترقی و مردم نهاد بین المللی است که از این راه خواسته‌های بر حق این جنبش به گوش جهانیان برساند.
ملت ایران با پشتوانه تاریخی و غنی خود برای کسب آزادی، استقرار حاکمیت ملی مبتنی بر جدایی دین از حکومت و منشور جهانی حقوق بشر، رفاه اقتصادی، دوستی با جامعه جهانی و دفاع از تمامیت سرزمینی ایران به مبارزات همه جانبه خود ادامه می‌دهد و تا دستیابی به آرمانهای تاریخی و حقوق بر حق خود از پای نخواهد نشست.


پاینده ایران
پیروز ملت ایران

آبان ۱۳۹۸ خورشیدی

شاهرخ احکامی
ناهید احکامی
بابک ادبیان
امیر اردلان
بیژن اسدی پور
اسکندر اسکندری
مونا آفاری
آذر اکبری
حمید اکبری
نسرین الماسی
مهدی امین
عباس ایلالی
شهلا باور
امیر بهنام
هومان بختیار
نادر بیاتی
فریبرز بیرجندیان
نیلوفر بیضایی
میثاق پارسا
محمد ترابی
هرمز چمن آرا
رویا حکاکیان
هری خانی
مریم خزایی
آریا خسروی
اسفندیار خلف
رضا دقتی
منوچهر رزم آرا
حسن زرهی
علی زند
آزیتا سلطانی
امیر سلطانی
مهرداد سید عسگری
رضا شاه حسینی
شیوا شفاهی
نازیلا طوبایی
سعید عابدینی
رضا عزیزی نژاد
بهمن فتحی
مهناز قزلو
منوچهر قنبری
داریوش کاشانی
مسعود کاظم زاده
حسین کبریت چی
علی کلایی
مهدیه گلرو
رضا گوهرزاد
اردشیر لطفعیان
بهمن فرهبخش
فرامرز فهیمی
همایون مبصری
داریوش مجلسی
مسعود مژدهی
احمد مقیمی
رضا مهاجری نژاد
نیما ناصرآبادی
هومن نقی زاده
کامران نیاکان
خلیل نیک منش
رامین نیک منش
ساسان هارون مهدوی
مسعود هارون مهدوی
رحیم همپایی
امیر هوشمند ممتاز
فرشید یاسایی
موسی یحیی زاده



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy