Saturday, Nov 23, 2019

صفحه نخست » وقتی پرزیدنت ترامپ و وزیر خارجه اش خبرنگار می شوند!؛ ف. م. سخن

0613F1CA-651A-44B7-8EFC-9290E459F5A8.jpegالبته این همیشه شعار من بوده و هست:
از خارجی انتظار کمک نداشته باش. کمک کرد خیلی ممنون. نکرد، به دَرَک که نکرد!

خارجی ها لابد می خواهند که ما به دست و پای شان بیفتیم و اشک ریزان و ناله کنان بهشان بگوییم:
روسای محترم کشورها! ما ایرونی ها، بیچاره و بدبختیم و استدعا داریم که به داد ما برسید!

نه جانم! ملت ایران شخصیت اش را از سر راه نیاورده که بخواهد آن را با تقاضاهای سوزناک از دست بدهد.

حکومت نکبت اسلامی، در این چهل ساله، نهایت تلاش اش را کرده که شخصیت ملی ما را از ما بگیرد که می بینید تا اینجای کار موفق نبوده، و چیزی که این وسط از دست رفته، شخصیت اسلامی آقایان و اسلام شان بوده که هیچ کافری نمی توانسته به این خوبی آبرو برای اسلام باقی نگذارد.

اما این اواخر دیدم جناب پرزیدنت ترامپ، که الحق و الانصاف تاجر و معامله گر درجه ی یکی ست و میلیاردها ثروتی که از راه تجارت به دست آورده نوش جان و گوارای وجود ش باد، در نقش خبرنگار ارشد خبرگزاری کاخ سفید ظاهر شده، و طی توییتی به ما مردم ایران خبر داده که حکومت ایران اینترنت را قطع کرده است!

به قول امریکایی ها واوووووووو! مرسی جناب ترامپ! خیلی ممنون از اطلاع رسانی تان آن هم بعد از چند روز و از آب افتادن آسیاب ها! خودتان تنهایی به این خبر دسترسی پیدا کردید یا این که کسی به شما کمک کرد؟!

بعد تقریبا همان روز با کمال تعجب مشاهده کردم که جناب مایک پمپئو، وزیر خارجه تپل مپل امریکا، طی توییتی، به ما گفته که ما برای اش از رویدادهای ایران عکس و فیلم بفرستیم تا آن ها را به کار برد!

من می گویم جناب مایک! شما همچی چند پرده گوشت و چربی اضافه داری! نکند خدای نکرده یهو خسته شی؟! کار زیاد و خطرناک براتون خوب نیست والله!

یادش بخیر! چند سال پیش بود که مقامات امریکایی، در نقش رایانه کار و دیزاینر وب سایت و ادمنیستریتورهای حرفه ای به میدان آمدند و برای ما ایرانیان، سفارت مجازی درست کردند!

ما همان زمان هم این ندای «واووووووووو» از دهان مان نمی افتاد و یادم می آید که چقدر از تاسیس این سفارت مجازی خوشحال شدیم!

البته چون این مقامات تازه کار بودند گرفتار خبرهای فیک و چاخان هم شدند که چون اول کارشان بود عیبی نداشت. مثلا از «اینترنت چمدانی» و این ها صحبت کردند که دیگه خیلی چاخان بود و بعد ها هم خودشان به روی خودشان نیاوردند که چنین خبری چاپ کرده اند و ما هم نخواستیم توو ذوق شان بزنیم و آن ها را از کار خبرنگاری بگریزانیم!

حالا خدمت جناب ترامپ و مایک عزیز عرض می کنم که اگه خبر جدیدی به دست آوُردید، حتما به ما هم خبر بدید مثلا در مورد تعداد کشته شدگان اعتراضات بنزینی و تیر و تفنگ هایی که حکومت نکبت به طرف مردم معترض در کرده!

اوه ببخشید! همین الان روی تلکس خبرگزاری مهر آمد که جناب ترامپ در حال کار برای توافق با طالبان هستند! من معذرت می خواهم بد موقع مزاحم شدم! کار توافق تان با طالبان که تمام شد من دوباره مزاحم می شوم! :)



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy