Thursday, Dec 5, 2019

صفحه نخست » فیلم لورفته از چهار رهبر جهان در حال مسخره کردن ترامپ

trudo_120119.jpgرسانه‌ها فیلمی از ضیافت شام سران ناتو در لندن منتشر کردند که در آن «جاستین ترودو» نخست‌وزیر کانادا در حال تمسخر ترامپ است و سران انگلیس، فرانسه و هلند نیز به رئیس‌جمهور آمریکا می‌خندند.

در این فیلم ترودو در پاسخ به سوال جانسون درباره علت به تاخیر افتادن برنامه‌اش به تاخیر ترامپ برای حضور در نشست دوجانبه‌ سران کانادا و آمریکا اشاره می‌کند و می‌گوید: «او دیر کرده بود چون یک کنفرانس خبری ۴۰ دقیقه‌ای داشت. شما فقط باید قیافه تیمش را می‌دیدید که فکشان آمده بود پایین».

واکنش ترامپ به تمسخرش از سوی نخست وزیر کانادا: "ترودو" آدمی دوروست

ترامپ گفت که از «جاستین ترودو»، نخست‌وزیر کانادا به‌خاطر آن‌که نتوانسته به هدف اختصاص دادن دو درصد از تولید ناخالص داخلی به بودجه نظامی برسد انتقاد کرده است.

به گزارش رویترز، وی همچنین با اشاره به ویدئویی که در آن ترودو درباره ترامپ حرف می‌زند و نشست‌های خبری او را مورد تسمخر قرار می‌دهد گفت که نخست‌وزیر کانادا آدمی دورو است.

ترامپ در واکنش به این ویدئو و غیبت رهبران جهان درباره‌اش گفت: «ترودو دورو است!»

وی افزود: «او آدم خیلی خوبی است، اما موضوع اینجاست که من از این‌که او نتوانسته دو درصد معهود را تامین کند انتقاد کردم و او از این موضوع خوشحال نبود. او دو درصدی را که وعده داده بود نداده و باید چنین کند. کانادا پول زیادی دارد.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy