Sunday, Dec 8, 2019

صفحه نخست » تجمع و شعار هواداران استقلال علیه وزیر و مسئولان ورزش

esteghlal.jpgکیهان لندن - یک روز پس از آنکه آندره‌آ استراماچونی سرمربی تیم استقلال (تاج) به علت عدم پرداخت دستمزدش توسط مدیران باشگاه قرارداد خود را یکطرفه فسخ کرد، شماری از هواداران این تیم دوشنبه ۱۸ آذر در مقابل دفتر باشگاه تجمع کردند و علیه مسئولان ورزش شعار دادند.

هواداران استقلال علیه فتحی مدیرعامل باشگاه و سلطانی‌فر وزیر ورزش جمهوری اسلامی شعار سر دادند و خواستار استعفای آنها شدند.

برخی رسانه‌‌ها خبر داده‌اند که مدیر باشگاه استقلال (تاج) و دیگر اعضای هیأت مدیره استعفا داده‌اند اما این خبر به صورت رسمی تکذیب شد. مدیران تیم استقلال یکشنبه‌شب تلاش کردند در منزل استراماچونی با او دیدار کنند تا از فسخ قرارداد و خروج از ایران منصرف شود. اما صبر سرمربی محبوب آبی‌های پایتحت تمام شده و بامداد دوشنبه با ترکیش ایرلاینز ایران را ترک کرد.

گفته می‌شود قرار بود یکی از مدیران تیم بخشی از مبلغ قرارداد استراماچونی و دستیاران او را در یک حساب در کشور ترکیه واریز کند اما صحت این خبر هنوز مشخص نیست.

مطالب بیشتر در کیهان لندن

هواداران استقلال (تاج) که بعد از سال‌ها با حضور استراماچونی از عملکرد تیم‌شان راضی بوده‌ و در صدر جدول قرار گرفته‌اند اکنون از سوء مدیریت وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال و مدیران باشگاه خشمگین هستند. آنها امروز با شعار «بی‎‌شرف بی‌شرف» مسئولان باشگاه را به باد انتقاد گرفته و در باشگاه را شکستند.

این کشاکش در حالیست که تیم فوتبال استقلال (تاج) قرار است عصر دوشنبه (امروز ۱۸ آذرماه) در استادیوم آزادی (آریامهر) در مقابل تیم پیکان بازی کند. این مسابقه قرار است ساعت ۱۷: ۳۰ به وقت تهران برگزار شود اما گفته می‌شود به دلیل آنکه عده‌‌ای از هواداران استقلال در استادیوم برنامه ریخته‌اند که شعارهای اعتراضی سر دهند زمان برگزاری این بازی به ساعت ۱۶: ۰۰ تغییر کرده تا هوا روشن باشد و کنترل اعتراضات احتمالی برای نیروی انتظامی دشوارتر نشود.

وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال (تاج) در واکنش به تصمیم استراماچونی برای ترک ایران و عدم پرداخت حق و حقوق او و دستیارانش توسط مسئولان در استوری اینستاگرام خود نوشت که ما بازیکنان تیم هم مثل شما هواداران مبهوت این افتضاحیم و مثل شما که صدایتان به جایی نمی‌رسد دست ما هم به جایی بند نیست.

غفوری در ادامه نوشته «دوستان میگن صحبت نکن برات بد میشه اما به چه قیمتی وقتی احساس می‌کنی مثل خس و خاشاک می‌پندارنت چطور میشه حرفی نزد؟»

تعداد دیگری از بازیکان فعلی و پیشین استقلال هم مواضع تندی علیه مسئولان ورزشی گرفته‌اند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy