Friday, Dec 20, 2019

صفحه نخست » هوای تهران آلوده‌تر می‌شود

smog_122119.jpgرادیو فردا - خبرگزاری دولتی ایرنا به نقل از سازمان هواشناسی کشور می‌گوید در روزهای پیش‌رو آلودگی هوای تهران از آن‌چه اکنون هست، بیشتر خواهد شد.

این در حالی‌ست که مدارس تهران در حال حاضر هم به‌دلیل آلودگی تا روز یک‌شنبه تعطیل اعلام شده‌اند و هفته پیش هم آلودگی از مرز هشدار و وضعیت خطرناک عبور کرده بود.

امین حسین نقشینه، کارشناس سازمان هواشناسی ایران، ۳۰ آذر ماه به خبرگزاری ایرنا گفته «تا چهارشنبه این هفته جوی آرام را در بیشتر مناطق کشور خواهیم داشت که نسبتا پایدار خواهد بود، بنابراین موجب افزایش غلظت آلاینده‌ها و غبار در شهرهای بزرگ، صنعتی و پرجمعیت به ویژه تهران خواهد شد».

👈مطالب بیشتر در سایت رادیو فردا

آقای نقشینه افزوده «از فردا بر غلظت آلاینده‌ها در پایتخت افزوده می‌شود».

به گفته این کارشناس هواشناسی آلودگی‌ها تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت و باران روز پنج‌شنبه به‌دلیل فقدان باد، ممکن است تاثیر چشم‌گیری بر غلظت آلودگی نگذارد.

پیشتر در روز جمعه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران مهد‌های کودک و مدارس تهران و شهرستان‌های ورامین، پیشوا، ری، قرچک و پاکدشت را در تمامی مقاطع در روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل اعلام کرده بود.

هفته پیش پیروز حناچی، شهردار تهران، گفت «ذرات معلق» در هوای تهران به بالای ۲۰۰ رسیده بود و اوضاع را «عبور از مرز هشدار و وضعیت خطرناک» توصیف کرده بود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy