Saturday, Jan 4, 2020

صفحه نخست » واکنش عطاءالله مهاجرانی به شهادت حاج قاسم سلیمانی

4D351E0F-4BDC-4F98-A858-262EF62EA351.jpegبه گزارش همشهری آنلاین، سید عطاءالله مهاجرانی در توییتی نوشت: سردار قاسم سلیمانی یک فرد نبود، که با شهادت او راه قاسم سلیمانی تمام شود. او یک مکتب و مدرسه و سبک زندگی بود.

مگر صنایع موشکی ایران با حسن تهرانی مقدم در ۱۳۹۰، متوقف شد؟

قاسم سلیمانی با شهادتش، مثل موج‌های دریا و آتش در جنگل تکثیر می‌شود. شهادت چنین ظرفیتی داشته و دارد.

*****

متن کامل غمنامه عطاءالله مهاجرانی در کانال «مکتوب»

انا لله و انا الیه راجعون رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه سپهبد قاسم سلیمانی سردار شهید پرافتخار ایران و اسلام. قهرمان ملی ایران و اسلام بوده و خواهد بود در دفاع از تمامیت سرزمینی ایران دفاع از نظام جمهوری اسلامی مبارزه با داعش شخصیتی یگانه و سرنوشت ساز بود دوسال پیش گفت: کاندیدای گلوله است. شهادت طلبی زندگی او بود . کارنامه سراسر افتخار عمر مبارک قاسم سلیمانی با شهادت امضا شد . رحمت و رضوان خداوند بر او

*****

هنگامی که خبر شهادت مالک اشتر نخعی سردار پرافتخار امیرمومنان امام علی علیه السلام به او رسید با اندوه گفته بود: مالک و ما مالک؟

*****

والله لو کان جبلا لکان فندا و لو کان حجرا لکان صلدا لا یرتقیه الحافر و لا یوفی علیه الطاير مالک بود و چه مالکی! به خداوند سوگند اگر کوه بود کوهی تنها بود اگر سنگ بود سنگی سخت و با صلابت بود هیچ رونده ای به ستیغش نمی رسید و هیچ پرنده ای نمی توانست بر قله اش بال بگشاید. سردار قاسم سلیمانی برای ایران و اسلام و نظام و رهبری چنین بود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy